۱۹ فروردین ۱۳۹۹، ۱۶:۳۱

معرفی رئیس دادگستری و دادستان جدید شهرستان رباط کریم

معرفی رئیس دادگستری و دادستان جدید شهرستان رباط کریم

رییس دادگستری و دادستان جدید شهرستان رباط کریم معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی، ارتباطات و رسانه دادگستری تهران، احسان مظفری در نشست تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط کریم اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های ماه معظم شعبان، میلاد مسعود منجی عالم بشریت در این ماه پر فضیلت می‌باشد که ما انتظار ظهور حضرتش را امید داریم و این بدان علت است که نوید ظهور این امام بزرگوار همراه با عدالت گستری می‌باشد.

معاون منابع انسانی دادگستری کل استان تهران افزود: در سال ۱۳۹۸ با تدابیر صورت گرفته دادگستری کل استان تهران در بسیاری از شاخص‌ها رتبه نخست سطح کشور را بدست آورد که با توجه به آمار ورودی و حجم رسیدگی‌ها برخی از شهرستان‌های غرب استان تهران از اهمیت ویژه ای برخوردارند که در برنامه ریزی های آتی برای رفع نیازهای آنان از جمله تأمین نیروی انسانی قضائی و اداری توجه خاص شده است.

معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان تهران اطاله دادرسی و حجم زیاد پرونده‌های ورودی قضائی را دو ابر چالش دستگاه قضائی برشمرد و تصریح کرد: این دو موضوع را قوه قضائیه به تنهایی نمی‌تواند مرتفع نماید و نیازمند مشارکت، همکاری و همراهی بین بخشی سایر نهادهای حکومتی است و طبیعتاً اگر بتوانیم خصوصاً با اتخاذ راهکارهای پیشگیری از وقوع جرم، میانگین وارده و موجودی در شعب قضائی را کاهش دهیم مطمئناً به یک رسیدگی با کیفیت دست خواهیم یافت.

امام جمعه شهرستان رباط کریم نیز در این نشست عنوان کرد: قوه قضائیه یکی از ارکان تأثیرگذار نظام و بازوی قدرتمند اقتدار جمهوری اسلامی ایران است و رسالتی خطیر بر عهده دارد و آن اجرای قانون و عدالت و مقابله با ظلم است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن ترابی تاکید کرد: انتظار از قوه قضائیه این است که مردم هر وقت احساس نمودند، ظلمی به آنها شده می‌توانند با خیال راحت به دستگاه قضائی مراجعه و حقوق خویش را باز یافته و استیفا نمایند.

در این مراسم محمدرضا قوی دل به عنوان رئیس دادگستری شهرستان رباط کریم و رحیم علیش پور به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط کریم معرفی و حکم انتصاب خود را از معاون قضائی رئیس کل دادستری استان تهران دریافت کردند.

همچنین از تلاش‌ها و خدمات علی اکبر رشیدزاده و محمدحسین قاسم پور به عنوان رئیس و دادستان قبلی دادگستری رباط کریم تقدیر بعمل آمد.

کد خبر 4894857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha