۲۶ فروردین ۱۳۹۹، ۱۱:۴۶

در سال ۹۸ انجام شد؛

ارائه ۸۸ میلیارد ریال خدمات حمایتی به مددجویان کمیته امداد خرمشهر

ارائه ۸۸ میلیارد ریال خدمات حمایتی به مددجویان کمیته امداد خرمشهر

خرمشهر- رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خرمشهر گفت: میزان خدمات حمایتی اعم از مستمری، خدمات بیمه‌ای، ازدواج و درمانی ارائه‌شده به افراد تحت پوشش این نهاد در سال۹۸ بیش از ۸۸میلیارد ریال است.

علی ناصر زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی سال گذشته به بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) خرمشهر ۸۲ میلیارد و ۱۹۰ میلیون و ۲۶۹ هزار ریال مستمری پرداخت شد که میزان حقوق مددجویان به صورت ماهانه حدود ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است.

وی به دیگر خدمات حمایتی اختصاص یافته به مددجویان در سال ۹۸ نیز اشاره کرد و گفت: علاوه بر مستمری‌های ماهیانه، حدود یک میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال کمک بلاعوض برای موارد مختلفی همچون تعمیر وسایل ضروری به ۵۰۰ مددجوی تحت پوشش اختصاص یافت.

رئیس کمیته امداد خرمشهر با بیان اینکه پرداخت کمک‌هزینه ازدواج یکی دیگر از خدمات حمایتی این نهاد است، افزود: در سال گذشته ۶۰ مورد کمک‌هزینه ازدواج به ارزش ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در قالب کمک‌هزینه ازدواج به پسران و کمک‌هزینه تهیه جهیزیه به دختران تحت پوشش پرداخت شد.

ناصر زاده به خدمات درمانی ارائه شده از سوی کمیته امداد خرمشهر هم اشاره کرد و گفت: در سال گذشته یک میلیارد و ۹۱۵ میلیون ریال خدمات درمانی در قالب تهیه دارو، کمک به بیماران صعب‌العلاج، سالمندان و رفع سوءتغذیه مادران هزینه شد.

وی افزود: در همین قالب به ۱۱۳ بیمار مبتلابه بیماری صعب‌العلاج کمک‌های مالی به ارزش ۳۶۷ میلیون ریال و به مادران دچار سوءتغذیه تحت پوشش نیز ۲۰ میلیون ریال کمک بلاعوض تعلق گرفت.

رئیس کمیته امداد خرمشهر همچنین از پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی زنان سرپرست خانوار تحت پوشش این نهاد به ارزش ۲ میلیارد و ۲۱۶ میلیون ریال در همین مدت‌زمانی خبر داد.

بنا به گفته وی در قالب مشارکت با مؤسسه‌های خیریه، در سال ۹۸ حدود ۱۴ میلیارد ریال خدمات به مددجویان این کمیته در بخش‌های مختلف ارائه‌شده است.

ناصر زاده در ادامه با اشاره به اینکه کل درآمدهای کمیته امداد امام خمینی (ره) خرمشهر از محل صندوق‌های صدقات در سال گذشته بیش از ۵ میلیارد و ۸۷۸ میلیون ریال بوده است، میزان هزینه‌های انجام‌شده در این سال را افزون بر ۱۱۳ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال اعلام کرد.

کد خبر 4900213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha