۲۷ فروردین ۱۳۹۹، ۰:۲۸

شهردار شهریار خبر داد؛

افتتاح ساختمان ادارات خدمات رسان«شهرک امیریه»در هفته دولت

 افتتاح ساختمان ادارات خدمات رسان«شهرک امیریه»در هفته دولت

شهریار- شهردار شهریار از افتتاح ساختمان ادارات خدمات رسان «شهرک امیریه» در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز کاویانی در حاشیه بازدید از روند پیشرفت پروژه ساختمان در حال ساخت ادارات خدمات رسان (آب، برق، گاز و اورژانس) که با حضور حکمعلی نجفی عضو شورای اسلامی شهر شهریار، معاون فنی و عمرانی و سرپرست شهرداری منطقه دو امیریه انجام شد در گفتگو با خبرنگار مهر از افتتاح ساختمان ادارات خدمات رسان منطقه امیریه در هفته دولت خبر داد.

کاویانی افزود: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری و سال جهش تولید، مصوبه شورای اسلامی شهر و همکاری فرمانداری شهرستان و در راستای رفاه حال شهروندان و سهولت در دسترسی و استفاده از خدمات مذکور و انجام امورات مربوطه و عدم مراجعه به ادارات مرکز شهرستان، ساختمان مذکور در زمینی به مساحت ۱۴۰۰ مترمربع و زیر بنای ۴۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: راه اندازی این مراکز می‌تواند در کاهش ترافیک، آلودگی و کاهش تردد به مرکز شهر و جلوگیری از هزینه‌های مازاد به شهروندان محترم امیریه جلوگیری کند.

شهردار شهریار عنوان داشت: خوشبختانه برای شهر امیریه طرح‌های خوبی در دستور کار داریم و امید است با همکاری اعضای محترم شورای اسلامی شهر و همچنین مشارکت خوب شهروندان فهیم امیریه شاهد رشد و شکوفایی این شهرک باشیم.

کد خبر 4900881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha