۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۱۹

عضو شورای شهر بندرعباس:

مردم بندرعباس نسبت به وضعیت جمع آوری زباله در ایام کرونا نگرانند

مردم بندرعباس نسبت به وضعیت جمع آوری زباله در ایام کرونا نگرانند

بندرعباس - سخنگوی شورای شهر بندرعباس گفت: وضعیت جمع آوری زباله در ایام کرونا در بندرعباس مناسب نیست و مردم نگرانند.

به گزارش خبرنگار مهر، فیصل دانش صبح چهارشنبه در صد و هفتاد و دومین جلسه علنی بیان کرد: در ایام بحرانی کرونا وضعیت جمع آوری زباله و بحث تنظیف شهر مناسب نیست، که البته عوامل زیادی باعث این اتفاق شده است.

وی عنوان کرد: اول اینکه در شرایط بحران قرار داریم که طبیعی است توجه و نگاه مردم در بحث تنظیف بیشتر از قبل شده است، دوم اینکه در این روزها یکی از پیمانکاران تنظیف شهر نیز تغییر کرد و باعث ایجاد خلل چند روزه در کار شد، از طرفی کارگران زحمت کش شهرداری می‌بایست در این شرایط سخت و بحرانی به امر تنظیف بپردازند که طبیعی است کار سخت‌تر شده بود. اعتقاد دارم با توجه به تمام أین دلایل می‌بایست شهرداری و حوزه خدمات شهری با دقت بیشتری به امر نظارت بر پیمانکاران بپردازد.

دانش خاطرنشان کرد: شهرداری می‌بایست اجازه کم کاری به پیمانکاران تنظیف را ندهد و از اهرم‌های قانونی و حقوقی برای نظارت بر آنها استفاده کند.

وی اشاره کرد: اعضای شورای شهر بعنوان نمایندگان مردم در پارلمان محلی وظیفه دارند از حقوق شهروندان بندرعباس دفاع کنند و بیان این انتقاد بیان حرف دل مردم است.

سخنگوی شورای شهر بندرعباس گفت: هر چند نماینده شهرداری از عملکرد خود دفاع می‌کند، أما در نهایت می‌بایست رضایتمندی شهروندان را ملاک قرار داد.

دانش عنوان کرد: جا دارد از مجموعه شهرداری و سازمان آتش نشانی در مورد مقابله با بحران کرونا تشکر و قدردانی کرد. زیرا تدبیر تشکیل گروه نام و ترغیب مشارکت شهروندان جهت ضدعفونی شهر بندرعباس اقدام بسیار مفید و شایسته ای در مقابله با شیوع این بیماری بود. امروز ما می‌توانیم سرخود را بالا بگیریم و بگوییم در بحران کرونا توانستیم نسبت به بسیاری از شهرهای کشور قوی‌تر عمل کنیم.

عضو هیئت رئیسه، در پایان گفت: گروه " نام" که یک گروه مردمی است در واقع اتحاد مردم شهر و مدیریت بحران است. این حرکت فنی و سنجیده آنچنان مفید واقع شد که این روش بعنوان الگو در سایر شهرهای کشور نیز انجام شد و شک نداریم که با مدیریت سازمان آتش نشانی گامی موفق را در مقابله با این بحران برداشته ایم.

کد خبر 4912528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha