۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۳۷

فرماندار ویژه ری تاکید کرد؛

ضرورت ایجاد۲شهرک گلخانه‌ای در ری/موانع تولید رفع شود

ضرورت ایجاد۲شهرک گلخانه‌ای در ری/موانع تولید رفع شود

ری- فرماندار ویژه ری بر ضرورت ایجاد ۲ شهرک گلخانه‌ای در شهرستان ری تاکید کرد و گفت: موانع تولید در شهرستان باید رفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین توکلی کجانی پیش از ظهر شنبه در جلسه برنامه ریزی توسعه کشت‌های گلخانه‌ای که با حضور معاون برنامه ریزی فرمانداری ری و سایر مسئولین در محل فرمانداری ری برگزار شد اظهار داشت: کشاورزی و صنعت دو رکن مهم در حوزه اقتصاد و تولید است و در همین راستا در سال ۹۸ که بعنوان سال رونق تولید نامگذاری شد اقدامات بسیار خوبی در بخش تولید محصولات کشاورزی و دامی در شهرستان ری صورت گرفت.

توکلی کجانی افزود: در حال حاضر صدور مجوز گلخانه بسیار تسهیل شده و موانع آن تا حد زیادی رفع شده است و در سال جهش تولید، در حوزه‌های مختلف تولید نیز بایستی همانند صدور مجوز گلخانه‌ها عمل کرد و موانع تولید رفع و روند تولید تسهیل شود.

وی بیان داشت: در راستای تحقق شعار جهش تولید و همچنین بمنظور متمرکز نمودن گلخانه‌های سطح شهرستان به جهت نظارت مطلوب بر فعالیت آنان، بایستی با انجام مطالعات فنی و کارشناسی دو شهرک گلخانه‌ای در نقاط مختلف شهرستان ری ایجاد شود.

فرماندار ویژه ری عنوان داشت: بر اساس ابلاغیه‌های استانی، شهرداری‌ها و بخشداری‌ها نبایستی برای احداث سازه‌های سبک گلخانه عوارض اخذ کنند و این موضوع بایستی در شهرستان ری اجرا شود.

کد خبر 4914806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha