۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۹:۵۳

استاندار مرکزی:

سلامت انتخابات از شاخصه‌های مهم تحقق مردم‌سالاری دینی است

سلامت انتخابات از شاخصه‌های مهم تحقق مردم‌سالاری دینی است

اراک- استاندار مرکزی گفت: سلامت انتخابات و حضور همه سلایق و گرایش‌های سیاسی یکی از مولفه‌های تحقق مردم‌سالاری دینی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از استانداری مرکزی سید علی آقازاده شامگاه دوشنبه در دیدار با اعضای هیأت نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی اظهار کرد: استان مرکزی یکی از استان‌های موفق در برگزاری انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی بوده و هیچ شکایتی از عوامل برگزار کننده گزارش نشده است.

وی ادامه داد: تجربیات انتخابات دوم اسفندماه سال ۹۸ فهرست بندی و مستندسازی شده و بدون شک در انتخابات آینده مورد استفاده کارگزاران قرار خواهد گرفت.

در این نشست، رئیس هیأت بازرسی و نظارت بر انتخابات استان مرکزی اظهار کرد: مجموعه مدیریت این استان در برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی موفق و بدون نقص عمل کرد.

حجت‌الاسلام امیدرضا مبارک آبادی افزود: هماهنگی برون‌دستگاهی در این استان انتخاباتی بی نقص و در عین حال قانونی رقم زد. وی افزود: همدلی، وفاق و نیات خیر تمامی اعضای ستاد انتخابات استان مرکزی در برگزاری این فرآیند ملی مشهود بود و این سرمایه ارزشمند باید در دوره‌های بعدی نیز حفظ شود.

وی بیان داشت: مجموعه مدیریت استان در انتخابات دوم اسفند سال ۹۸ بدون جهت گیری ها ی سیاسی، فضای رقابتی ارزشمندی ایجاد کرد و باید قدردان این روحیه انقلابی بود.

حجت‌الاسلام مبارک‌آبادی از مدیریت ارشد استان مرکزی در مقابله با گسترش ویروس کرونا نیز تقدیر کرد و گفت: تعطیل کردن بازارها و مجتمع‌های تجاری نقش مهمی در کنترل این ویروس داشت و بدون شک همین مدیریت، مهار زودهنگام کرونا در استان را به دنبال دارد.

کد خبر 4917287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha