۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۳:۳۲

مدیرکل هواشناسی کرمانشاه:

بارش‌ها در کرمانشاه تا فردا ادامه دارد

بارش‌ها در کرمانشاه تا فردا ادامه دارد

کرمانشاه_ مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: هوای استان تا صبح فردا تحت تاثیر سامانه ناپایدار فعال بر منطقه غبار آلود همراه با رگبار باران و وزش باد است.

محمد خسروی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس آخرین تحلیل نقشه‌های هواشناسی هوای استان تا صبح فردا پنج شنبه تحت تأثیر سامانه ناپایدار فعال بر منطقه غبارآلود و در برخی ساعات با وزش شدید باد، رگبار باران و گاهی رعد و برق همراه است.

وی با بیان اینکه بارش طی ساعاتی از فردا در منطقه اورامانات و نیمه شرقی از نمود بیشتری برخوردار است، افزود: این وضعیت در پاره‌ای نقاط با رگبار تگرگ، آبگرفتگی معابر و رواناب همراه است.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: از عصر فردا پنجشنبه تا پایان هفته به تدریج بر دمای هوا افزوده خواهد شد.

وی عنوان کرد: همچنین موج ناپایدار دیگری از روز شنبه منطقه را متأثر خواهد کرد و سبب وزش باد شدید، رگبار پراکنده باران و گردوغبار خواهد شد.

خسروی بیان داشت: در حال حاضر موج گرد و غبار بر مناطق مرزی مستقر شده و سبب کاهش دید افقی در ایستگاه‌های نیمه غربی شده است.

این مسئول عنوان کرد: در حال حاضر دید افقی در شهرستان سرپل ذهاب و گیلانغرب به ۲۰۰۰ متر رسیده البته وضعیت در شهرستان قصرشیرین بهتر شده و دید افقی به ۷۰۰۰ متر رسیده است.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: احتمال اینکه تا دو ساعات آینده نیز شاهد غبارآلود شدن هوای کرمانشاه باشیم، وجود دارد با این حال موج به سرعت عبور می‌کند و ساعات زیادی ماندگار نخواهد بود.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مرکز استان بین ۱۵و ۲۷ درجه سانتیگراد در نوسان بود.

خسروی خاطر نشان کرد: در این بازه زمانی سومار با ۳۸ درجه سانتیگراد و کنگاور با هشت درجه گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان بودند.

کد خبر 4918756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha