۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۹:۰۸

فرمانده انتظامی کردستان خبر داد:

۱.۵ میلیارد کالای قاچاق کشف شد / دستگیری سارق و کشف ۱۲ فقره سرقت

۱.۵ میلیارد کالای قاچاق کشف شد / دستگیری سارق و کشف ۱۲ فقره سرقت

سنندج - فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق طی یک عملیات در ایست و بازرسی صلوات آباد شهرستان دهگلان خبر داد.

سردار علی آزادی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مأموران ایست و بازرسی صلوات آباد شهرستان دهگلان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و حین کنترل خودروهای عبوری موفق به شناسایی دو دستگاه خودروی حامل بار قاچاق شدند.

وی افزود: با هماهنگی مراجع قضائی خودروهای مورد نظر متوقف و در بازرسی از آنها ۳۰ دستگاه گوشی هوشمند خارجی و ۷۰۰ قطعه لوازم جانبی گوشی تلفن همراه به همراه تعدادی زیادی لوازم خانگی قاچاق مانند چرخ خیاطی، چرخ گوشت، قهوه جوش، چایساز، اتو بخار و غیره کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان، ارزش ریالی کالای کشف شده بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، ادامه داد: در این عملیات دو نفر دستگیر که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

سردار آزادی در بخش دیگری از سخنان خود از دستگیری سارق و کشف ۱۲ فقره سرقت در سنندج خبر داد و یادآور شد: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو و کابل برق رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی بیان کرد: مأموران با اقدامات پلیسی و اشراف اطلاعاتی، توسط مأموران کلانتری ۱۷ عباس آباد سارق را شناسایی و در حین سرقت کابل برق دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: متهم در بازجویی‌های انجام شده به تعداد هشت فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو و چهار فقره کابل برق اعتراف و پرونده به همراه متهم تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 4923315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha