۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۴۷

مدیرکل زندان های استان زنجان:

۹۶۶ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد جمع آوری شد

۹۶۶ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد جمع آوری شد

زنجان-مدیرکل زندان های استان زنجان،گفت: تاکنون بیش از ۹۶۶ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در استان زنجان جمع آوری شده است.

محمد جوادی در گفتگو با خبرنگار مهر، به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در استان زنجان اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۹۶۶ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در استان زنجان جمع آوری شده است.

وی با بیان اینکه در زندان‌های استان زنجان ۱۱۱ نفر زندانی غیر عمد وجود دارد، گفت: این زندانیان بدهی مالی، نفقه، حوادث کارگاهی، و تصادفات و دیه داشته و در زندان می‌باشند و تا پایان ماه مبارک رمضان با برنامه ریزی همه این زندانیان آزاد می‌شوند.

وی اظهار کرد: تاکنون با کمک خیرین استان بیش از ۵۷۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد جمع آوری شده است.

جوادی تاکید کرد: مبلغ مورد نیاز برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در استان بیش از ۵۷ میلیارد تومان است و آزادی زندانیان جرایم غیر عمد اولویت بندی شده و زندانیان که بدهی ۲۰ تا ۴۰ میلیون دارند در وهله اول آزاد می‌شوند.

وی افزود: بر اساس اعلام امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان شماره حساب ۰۲۲۴۱۳۷۳۹۷۰۰۶ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۳۶۲۶ نزد بانک ملی بنام ستاد دیه استان برای جمع آوری کمک‌های مردمی برای آزادی جرائم غیر عمد در جشن گلر یزان امسال پیش بینی شده است.

مدیرکل زندان‌های استان زنجان، گفت: امسال با توجه به شیوع بیماری کرو نا و مقابله با این بیماری جشن گلریزان امسال به صورت مجازی برگزار می‌شود ولی رسانه‌ها در این زمینه اطلاع رسانی را داشتند.

کد خبر 4925918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha