۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۱۲

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان خبرداد:

برگزاری مسابقه مجازی خانه بهشتی قرآن و عترت در همدان

برگزاری مسابقه مجازی خانه بهشتی قرآن و عترت در همدان

همدان - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از انتشار فراخوان مسابقه مجازی خانه بهشتی قرآن و عترت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، احمدرضا احسانی با بیان اینکه این مسابقه در سه بخش پیش بینی شده است، اظهار کرد: مسابقه توسط گروه قرآن و عترت اداره کل و با همکاری مؤسسه مردم‌نهاد ققنوس الوند برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: عکاسی با تلفن همراه با موضوعات سفره‌های افطار، شب‌های قدر، نماز جماعت در منزل، حال و هوای سحر، مناجات و راز و نیاز در منزل و روز قدس یکی از بخش‌های مسابقه است که افراد می‌توانند حداکثر سه عکس ارسال کنند.

احسانی افزود: ضبط و ارسال تلاوت قرآن ویژه کودکان و نوجوانان به مدت سه تا چهار دقیقه و ارسال دل نوشته با موضوع ماه مبارک رمضان از دیگر بخش‌های مسابقه مجازی خانه بهشتی قرآن و عترت است.

وی همچنین تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به آدرس hamedan.farhang.gov.ir بارگذاری و یا به شماره ۰۹۱۸۵۸۴۰۰۶۲ از طریق پیام‌رسان ارسال کنند.

احسانی مهلت ارسال آثار را تا دهم خرداد و زمان اعلام نتایج را ۲۰ خردادماه عنوان کرد و افزود: جوایز نفرات اول هر بخش دو میلیون ریال، نفرات دوم یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و نفرات سوم یک میلیون ریال است.

کد خبر 4927046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha