۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۷:۰۱

نماینده منتخب کلیمیان در مجلس یازدهم:

کوچک‌ترین خسارتی به زیارتگاه «اِستر و مُردخای» وارد نیامده است

کوچک‌ترین خسارتی به زیارتگاه «اِستر و مُردخای» وارد نیامده است

همدان - نماینده منتخب کلیمیان در مجلس یازدهم گفت: برخلاف شایعات منتشر شده در برخی رسانه‌ها کوچک‌ترین مشکل و خسارتی برای زیارتگاه «اِستر و مُردخای» به وجود نیامده‌است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان، همایون سامه یح ظهر یکشنبه با همراهی فرماندار شهرستان همدان از بخش‌های مختلف آرامگاه استر و مردخای بازدید کرد.

وی با اشاره به شایعاتی مبنی بر آتش سوزی گسترده و تخریب آرامگاه استر و مردخای در همدان گفت: آنچه مشاهده می‌کنیم برخلاف شایعات منتشر شده در برخی رسانه‌ها است و کوچک‌ترین مشکل و خسارتی برای زیارتگاه «اِستر و مُردخای» به وجود نیامده‌است.

وی اضافه کرد: اقلیت‌های مذهبی به ویژه کلیمیان زیر سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی و حمایت‌های همه جانبه از سوی دولت در این کشور زندگی می‌کنند و شکرگزار خدمات دولت و نظام به جامعه کلیمیان هستند.

رئیس انجمن کلیمیان تهران افزود: زیارتگاه استر و مردخای به طور کامل سالم است و تنها در گوشه‌ای مختصری دود مشاهده شده که خارج از این مجموعه بوده و آن هم در حال بررسی است و این موضوع از سوی دشمنان نظام جمهوری اسلامی بزرگنمایی شده و اقدام به تبلیغ منفی علیه این کشور کردند.

نماینده منتخب کلیمیان در مجلس یازدهم تاکید کرد: جامعه ایرانیان یهودی و کلیمی به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهد دشمنان جمهوری اسلامی ایران از آنها به عنوان ابزاری برای دستیابی مقاصد منفی خود استفاده کنند.

کد خبر 4927855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha