۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۴۴

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی:

الحاق زمین به شهر گرمه منوط به تصمیم شورای عالی شهرسازی است

الحاق زمین به شهر گرمه منوط به تصمیم شورای عالی شهرسازی است

بجنورد- مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: مقررات حاکم بر الحاق زمین به شهرها منوط به طرح در شورای عالی شهرسازی است.

سید عبدالمجید نژاد صفوی در گفتگو با مهر با اشاره به درخواست الحاق زمین به شهر گرمه بیان کرد: با ضوابط و مقررات حاکم بر این موضوعات، استان پیشنهاد دهنده است، ولی تصویب موضوع منوط به طرح در شورای عالی شهرسازی و معماری است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی تصریح کرد: شهروندان محترم شهرستان گرمه می‌توانند از تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن استفاده نمایند که در این رابطه اقدامات خوبی در استان در حال انجام است که برای نمونه می‌توان به بحث ساخت مسکن توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و همچنین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اشاره کرد.

وی در ادامه افزود: محور میامی یکی از محورهای اثربخش در رونق اقتصادی خراسان شمالی است و پیگیر این محور هستیم و در اعتبارات سال ۹۹ نیز پیش بینی اعتبار شده است و نگاه ما به این محور یک نگاه توسعه متوازن است و انشاالله شرایط محلی حتماً در طراحی اعمال خواهد شد.

نژاد صفوی تصریح کرد: دستگاه‌ها نباید به صورت جزیره‌ای عمل کنند و ظرفیت همه دستگاه‌ها به صورت یک‌پارچه جهت رفع مشکلات مردم و خدمت به آن‌ها معطوف شود.

کد خبر 4928336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha