۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۳:۲۳

نوزاد عجول اهل چوئبده در آمبولانس متولد شد

نوزاد عجول اهل چوئبده در آمبولانس متولد شد

خرمشهر- مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: مادر باردار ۳۵ ساله اهل چوئبده از توابع شهرستان آبادان نوزاد خود را در آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به دنیا آورد.

حسین کایدخورده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی تماس تلفنی درمانگاه قدس شهر چوئبده با مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ آبادان در ساعت ۱۹:۳۵ شب گذشته مبنی بر شروع درد زایمان مادر باردار ۳۵ ساله و نیاز به اعزام به مرکز درمانی مجهزتر، یک دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به محل اعزام شد.

وی افزود: این خانم باردار که سابقه ۲ زایمان سزارین داشته است پس از دریافت اقدام‌های اولیه درمانی در محل، برای ادامه روند زایمان به بیمارستان اعزام شد اما پس از طی مسافتی در میانه راه درد زایمان شدت گرفت و این مادر باردار، نوزاد پسر خود را به کمک مامای کشیک مرکز چوئبده و کارشناسان فوریت‌های پزشکی به دنیا آورد.

مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان از سلامت مادر و نوزاد خبر داد و گفت: مادر و نوزاد عجول پس از انجام زایمان به بخش زنان و زایمان بیمارستان ۱۷ شهریور آبادان اعزام شدند و حال عمومی مادر و نوزاد خوب گزارش شده است.

بنا به گفته وی این نوزاد قرار بود هفتم خردادماه امسال به روش «سزارین» متولد شود اما در بین راه به شکل «طبیعی» به دنیا آمد.

کد خبر 4928381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha