۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۶:۵۳

تیم فوتبال سلتیک قهرمان لیگ اسکاتلند شد/ قلب‌ها سقوط کردند

تیم فوتبال سلتیک قهرمان لیگ اسکاتلند شد/ قلب‌ها سقوط کردند

تیم فوتبال سلتیک به عنوان قهرمان فصل جاری فوتبال باشگاهی اسکاتلند معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری مهرو به نقل از «Sky News»، تیم فوتبال سلتیک اسکاتلند پس از تصمیم مقامات این کشور برای محدود کردن رقابت های فعلی، برای نهمین فصل پیاپی قهرمان لیگ برتر اسکاتلند شد.

همچنین این بدان معنی است که تیم فوتبال «هارت» که لقب قلب ها را یدک می کشیدند به لیگ پایین تر سقوط کردند.

اتحادیه فوتبال اسکاتلند، صبح دوشنبه جلسه ای را برای تعیین تکلیف رقابت های فصل جاری فوتبال باشگاهی این کشور که به دلیل اشیوع ویروس کرونا معلق مانده بود برگزار کرد که طی آن سلتیک با توجه به جدول فعلی رده بندی به عنوان قهرمان معرفی شد.

هنگامی که این فصل در تاریخ ۱۳ مارس سال جاری میلادی به پایان رسید، شاگردان «نیل لنون» در سلتیک با ۸۰ امتیاز و اختلاف ۱۳ امتیازی نسبت به تیم دوم در صدر حضور داشتند.

همچنین گلاسکو رنجرز به عنوان رقیب سنتی این تیم نیز با ۶۷ امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفت.

«مردوچ مک لالان» رئیس اتحادیه فوتبال اسکاتلند در این باره گفت: ابتدا می خواهم از این فرصت استفاده کنم تا به طور رسمی به سلتیک به خاطر موفقیت آنها تبریک بگویم، و همچنین صمیمانه با هارتی ها در مورد سقوط آنها همدرد هستم.

وی گفت: ما ترجیح می دادیم فصل را در ورزشگاه ها و مقابل دید هواداران تمام کنیم. این راهی نیست که کسی درگیر فوتبال اسکاتلند شود تا بخواهد فصل لیگ را به پایان برساند بلکه با توجه به شرایط وخیم و بی سابقه ای که دارد ما با آن روبرو هستیم، هیات مدیره توافق کرده است که تنها راه عملی پیش رو اعلام قهرمانی سلتیک و نیمه کاره کردن لیگ فصل جاری است.

کد خبر 4928827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha