۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۵:۴۴

فرماندار مهرستان:

سوم خرداد یادآور استقامت و پایداری ملت ایران است

سوم خرداد یادآور استقامت و پایداری ملت ایران است

مهرستان - فرماندار مهرستان با اشاره به اینکه سوم خرداد یادآور استقامت و پایداری ملت ایران،گفت: ستاد بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر برنامه‌های مختلفی در سطح این شهرستان پیش بینی کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز جلسه شورای اداری شهرستان مهرستان با حضور فرماندار و اعضای این شورا در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار مهرستان در این جلسه اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع توسط رئیس و کارشناسان همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی لازم و ضروری است.

محمد رفیع دهواری در ادامه با اشاره بر فرا رسیدن سالروز سوم خرداد افزود: سوم خرداد سال ۱۳۶۱ مصادف با سالروز آزاد سازی خرمشهر بود که رزمندگان ما با دست خالی خرمشهر را آزاد کردند.

وی بیان داشت: از سوی کمیته‌های ستاد بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان مهرستان پیش بینی شده است.

فرماندار مهرستان گفت: تشریح شرایط زمان جنگ و وضعیت ایران در مقابل دیگر کشورهای جهان برای نسل جوان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است تا جوانان و نوجوانان که جنگ را ندیده‌اند بدانند شهامت و از جان‌گذشتگی دلاور مردان و شیر زنان ایران اسلامی توانست دنیای غرب را از پا بیندازد و افتخار و عزت ابدی را نصیب کشور کند.

وی در ادامه با تبریک هفته روابط عمومی افزود: روابط عمومی‌ها با ایجاد پل‌های ارتباطی میان نهاد خود و مردم می‌توانند موجبات افزایش رضایتمندی مردم را فراهم کنند.

دهواری تصریح کرد: روابط عمومی یک علم تأثیرگذار است که توجه و توسعه آن در زمینه‌های مختلف می‌تواند موجب ارتقا هر نهادی شود.

گفتنی است، در پایان این جلسه از اعضای ستاد مدیریت کرونا و همچنین روابط عمومی‌های برتر شهرستان به ویژه خبرنگار خبرگزاری مهر در عرصه فعالیت رسانه‌ای و اجتماعی تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 4930755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha