۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۷:۰۴

رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه:

مشارکت مردم در کارها به موفقیت در امور شهری کمک می کند

مشارکت مردم در کارها به موفقیت در امور شهری کمک می کند

قزوین- رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه گفت: مشارکت دادم مردم در کارها و سپردن مسئولیت ها به افراد جوان و با انگیزه موجب افزایش موفقیتها در فعالیت های شهری می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ناظم الله فرهادی در جلسه‌ای که ظهر چهارشنبه با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری محمدیه در سالن اجتماعات شهرداری محمدیه برگزار شد اظهار داشت: مدیریت شهری نقش مهمی در توسعه پایدار فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دارد که می‌توان با ایجاد وحدت و همدلی راه توسعه پایدار و خدمت رسانی مطلوب‌تر را به مردم هموار کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه ضمن ابراز امیدواری از انتخاب نیروهای جوان در پست‌های حساس شهرداری برای تسریع در خدمت رسانی افزود: استفاده از نیروهای جوان یکی از مهم‌ترین شاخص‌های بیانیه رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب است و در صورتی که جوانان شایسته در مسئولیت‌های مه قرار گیرند می‌توانند تأثیرگذار باشند.

وی یادآور شد: با دادن اختیارات بیشتر به نیروهای جوان امید است با نظارت بیشتر، راه خدمت گذاری و پاسخگویی به موقع به مردم را هموارتر کنیم.

فرهادی تصریح کرد: الویت شورای شهر محمدیه کسب رضایتمندی حداکثری مردم با خدمت رسانی بهتر است و با تقویت هم افزایی و همدلی و وحدت بیشتر در میان اعضای شورا و شهردار با حمایت‌های همه جانبه از مدیریت شهری و معاونین علاوه بر جبران کارهای عقب افتاده نسبت به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و برنامه‌های پیش رو تسریع شود و تا پایان سال هیچ کاری زمین نماند تا مردم از خدمات شهری بهره مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: محمدیه شهری با اصالت ایرانی و اسلامی است که همیشه زبانزد بوده و در گذشته با اقداماتی خوبی که از سوی شهرداری و اعضای شورا صورت گرفته یکی از شهرداری‌های پیشرو بوده که باید تلاش شود این روند ادامه یابد تا شاهد پویایی شهر باشیم.

وی گفت: با توجه به حجم بالای کارها در شهرداری محمدیه شهردار به تنهایی نمی‌تواند همه امور را انجام دهد و تنها راه موفقیت همراهی مردم و شورا و بهر ه گیری از همه ظرفیت‌ها است.

فرهادی اظهار داشت: با برسی و شناخت نیازها و مشکلات با ارتباط خوب مردمی بخصوص ساکنین مجتمع‌ها و شهروندان باید دنبال حل مشکلات و برآورده کردن خواسته‌های قانونی و بحق مردم باشیم.

در ادامه از سوی شهردار محمدیه، حسین عطایی فر به عنوان قائم مقام شهردار و حسین شیر خانلو به عنوان معاون خدمات شهری معرفی شدند.

کد خبر 4930849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha