۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۸:۰۳

سال گذشته؛

کشتی‌گیران البرزی ۷ مدال آسیایی و بین المللی کسب کردند

کشتی‌گیران البرزی ۷ مدال آسیایی و بین المللی کسب کردند

کرج - رئیس هیئت کشتی استان البرز گفت: کشتی‌گیران البرزی سال گذشته هفت مدال آسیایی و بین المللی کسب کردند

به گزارش خبرنگار مهر، حمید یاری بعد از ظهر چهارشنبه در جریان برگزاری مجمع سالانه هیئت کشتی استان البرز که با حضور رئیس فدراسیون کشتی برگزار شد، اظهار کرد: دو سال قبل در عرصه جهانی دو مدال کسب کردیم که در سال گذشته این آمار به سه عدد رسید.

وی با بیان اینکه در اسفندماه سال گذشته به دلیل شیوع کرونا برگزاری مسابقات کشوری در دو رده سنی نوجوانان و جوانان را نداشتیم و این مهم در تعداد مدال‌های کسب شده توسط کشتی گیران استان مؤثر بوده است، گفت: کسب هفت مدال آسیایی و بین المللی و ۱۸ مدال کشوری از موفقیت‌های کشتی گیران البرزی در سال گذشته بوده است.

رئیس هیئت کشتی استان البرز با بیان اینکه در سال گذشته نسبت به سالیان قبل آن آمار ورودی کشتی گیران البرزی سیر نزولی حادث شده است، گفت: آمار کشتی گیران بیمه شدگان استان در این مورد گواهی همین موضوع است؛ زیرا آمار کشتی گیران بیمه شده البرز از پنج هزار و ۳۲۶ نفر در سال ۹۵ به چهار هزار و ۴۱۶ نفر در سال گذشته رسید.

حمیدی با اشاره به اینکه باید برنامه ریزی های لازم را انجام دهیم تا جمعیت آماری کشتی گیران در استان بالا برود، افزود: در این مورد نیاز است از کمیت به کیفیت برسیم.

به گفته وی سال گذشته اعزام آقایان و بانوان کشتی گیر البرزی به مسابقات مختلف به ترتیب ۱۵ و دو مورد بوده است.

کد خبر 4930892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha