۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۴۸

مدیرکل حفظ آثار گلستان:

۲۳عنوان کتاب به مناسبت سالگرد فتح خرمشهر در گلستان رونمایی می شود

۲۳عنوان کتاب به مناسبت سالگرد فتح خرمشهر در گلستان رونمایی می شود

گرگان- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان با بیان این که ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت سالگرد فتح خرمشهر در استان اجرا می شود، از رونمایی ۲۳ عنوان کتاب مکتوب خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا کاظمی، ظهر پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد: ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در گلستان اجرا می شود.

وی افزود: عطرافشانی و تجدید میثاق با شهدا، بانگ مقاومت و پیروزی در ساعت ۱۱ روز سوم خرداد همزمان با اعلام آزادسازی خرمشهر، مسابقه کتابخوانی در فضای مجازی، دیدار با خانواده شهدا، رونمایی از ۲۳ عنوان کتاب مکتوب و چهار کتاب صوتی، تجلیل از پیشکسوتان، نمایشگاه کتاب و اسناد دفاع مقدس، افتتاح ۱۴۰ واحد مسکونی توسط سپاه در مناطق سیل زده، تولید موشن گرافی و اینفوگرافی، رژه خودرویی در مناطق سفید استان، سخنرانی پیشکسوتان عملیات بین المقدس در نماز جمعه شهرهای سفید و غیره بخشی از این برنامه ها است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان گفت: ۲۰ عنوان کتاب مربوط به سرداران دفاع مقدس بوده و در قالب کتاب کودک، خاطرات روحانیون، عکس والدین شهدا، و غیره به چاپ رسیده است.

کاظمی بیان کرد: در گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد فتح خرمشهر، تببین نقش هدایت فرماندهی ولی فقیه در خلق حماسه خرمشهر، تبیین قدرت و وحدت یکپارچه نیروهای مسلح، وحدت و همگرایی اقوام و مذاهب، تببین نقش عملیات بیت المقدس به عنوان یک عملیات بزرگ و غیره در دستور کار است.

وی ادامه داد: همچنین گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از سوم خرداد ماه آغاز شده و طی ۴۳ هفته در قالب ۶۰ مناسب تقویمی ادامه خواهد داشت.

کاظمی گفت: برنامه ها با شعار «ما قوی هستیم» آغاز می شود.

کد خبر 4931490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha