۸ خرداد ۱۳۹۹، ۲۰:۰۵

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

تقویت زیرساخت‌های ورزشی نهاوند و مریانج در دستور کار است

تقویت زیرساخت‌های ورزشی نهاوند و مریانج در دستور کار است

همدان - مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: شهرستان نهاوند و شهر مریانج در استان همدان ظرفیت میزبانی اردوهای ورزشی را دارند و تقویت زیرساخت‌های ورزشی آنها در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن جهانشیر ظهر پنج شنبه در نشستی با مسئولان ورزش نهاوند بابیان اینکه هدایت سرمایه‌گذار و اموری ازاین‌دست باید توسط مجموعه ورزش نهاوند با محوریت اداره کل انجام شود، گفت: امروز وارث برخی نابسامانی‌ها هستیم که باید با برنامه‌ریزی مدون و وفاق و همدلی آن‌ها را رفع کنیم.

جهانشیر با اشاره به تعمیر و بازسازی کف‌پوش و رختکن خانه پینگ‌پنگ مجموعه ورزشی علیمرادیان، گفت: راه‌اندازی زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی علیمرادیان در دستور کار قرارگرفته است.

وی با اشاره به اینکه اردوی تیم‌های لیگ برتر کشور از مردادماه آغاز می‌شود، گفت: فرصت چندانی برای میزبانی اردوها و مسابقات باقی نمانده و باید با اقدام جهادی در فرصت باقیمانده نسبت به رفع کاستی‌ها اقدام شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به افزایش هزینه اعزام‌های خارجی برای برگزاری اردوهای ورزشی، گفت: شهرستان نهاوند و شهر مریانج استان همدان دو ظرفیت بسیار خوب برای استان همدان است که در این خصوص اقدامات لازم برای تقویت زیرساخت‌های ورزشی در دستور کار قرارگرفته است.

وی با تأکید بر اینکه مجموعه علیمرادیان مربوط به شهرستان نهاوند نیست و کاربردی فراملی دارد، گفت: نهاوند در حوزه خیرین بسیار غنی است و باید ضمن شناسایی در حمایت از جامعه ورزشی و جوانان اقدام شود.

جهانشیر با اشاره به اینکه ساخت مجموعه ورزشی علیمرادیان وظیفه ما را در راستای نگهداری هرچه بهتر دوچندان می‌کند، گفت: سلایق سیاسی و مسائل اجتماعی نباید مانع توسعه و شکوفایی مجموعه علیمرادیان شود.

وی ابراز امیدواری کرد کمبودهای موجود رفع شود و گفت: باید از سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان به‌صورت تخصصی استفاده کنیم چراکه با نشستن و نظاره‌گر امور بودن هیچ کاری پیش نخواهد رفت.

کد خبر 4936428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha