۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۵۸

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

مشارکت بالای مردم در انتخابات انقلاب را از آسیب مصون نگه می‌دارد

مشارکت بالای مردم در انتخابات انقلاب را از آسیب مصون نگه می‌دارد

اردبیل- نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات ریاست جمهوری مانع از تهدید دشمن و آسیب به ارکان نظام اسلامی خواهد شد.

صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ما شرایط حساسی را در منطقه و داخل کشور تجربه می‌کنیم و حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی و انتخاب رئیس جمهور با آرای بالا می‌تواند قدرت و صلابت جمهوری اسلامی ایران را در این شرایط حساس به نمایش بگذارد.

وی تصریح کرد: دشمنان احساس می‌کنند که ملت ایران از ادامه مسیر انقلاب دلسرد و یا مأیوس شدند در حالی که مشارکت حداکثری که تاکنون در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به ثبت رسیده، متفاوت‌تر از تحلیل مفسران غربی است و باید به این حضور و دلبستگی مردم احسنت و آفرین گفت.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: یک هفته دیگر رئیس جمهور منتخب مردم، رئیس جمهور همه شرکت‌کنندگان در انتخابات، جریان‌ها و مکتب‌های سیاسی در کشور است و باید مورد احترام و تکریم قرار گیرد و ضرورت دارد تا با همدلی بیشتر به رئیس جمهور منتخب کمک کنیم تا کشور را در ریل توسعه و پیشرفت حرکت دهد.

بدری نفاق و دو دستگی داخلی را سم مهلک برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی برشمرد و افزود: در این مقطع حساس باید اتحاد و وحدت خود را حفظ کرده و اجازه ندهیم تا دشمن در مسیر ایجاد یأس و ناامیدی بیشتر علیه ملت گام بردارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری نیز از حضور باشکوه مردم در انتخابات به عنوان شور و نشاط بی‌نظیر و تاریخی در تاریخ پرعظمت این کشور یاد کرده و بر این باوریم در این جشن سیاسی باید طعم پیروزی را ملت ایران بچشند و امیدوار به آینده تحول‌آفرین و رو به جلو باشند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: قطعاً رئیس جمهور آینده ارکان نظام و ارزش‌های اسلامی و دینی را مورد صیانت قرار داده و مهمتر از همه در حل مشکلات و گره‌های کور اقتصادی، دغدغه‌های فرهنگی و اجتماعی مردم گام برداشته و ضرورت پیروی از مسیر و آرمان امام و شهدا را مورد توجه و تاکید قرار خواهد داد.

کد خبر 6151393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha