۱۸ خرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۱۶

فرماندار دهاقان:

وضعیت زمین و مسکن در شهرستان دهاقان نامناسب است

وضعیت زمین و مسکن در شهرستان دهاقان نامناسب است

دهاقان-فرماندار دهاقان گفت:وضعیت زمین و مسکن در شهرستان دهاقان، نامناسب بوده و منجر به غیر متعارف شدن قیمت زمین در سطح شهرستان شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه بررسی مشکلات زمین و مسکن با حضور مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، مدیرکل راه و شهرسازی استان، فرماندار و مسئولین مربوطه در فرمانداری دهاقان برگزار گردید.

فرماندار دهاقان در این جلسه اظهار داشت: وضعیت زمین و مسکن در شهرستان دهاقان یک وضعیت نامناسب است و منجر به غیر متعارف شدن قیمت زمین در سطح شهرستان شده است.

علی اصغر قاسمیان افزود: خریداری زمین توسط قشر کم بضاعت و جوانان دور از دسترس شده است و یکی از مشکلات شهرستان به شمار می‌رود که با برگزاری این جلسه و پیگیری‌های لازم امید است این مشکلات برطرف شود.

وی با اشاره به مهم‌ترین تصمیمات اتخاذ شده در این ارتباط بیان داشت: با توجه به شروع طرح اقدام ملی مسکن و ثبت نام ۴۸۰ نفری متقاضیان در شهر دهاقان، اداره کل راه و شهرسازی اعلام کرد که تا پایان این هفته شرایط متقاضیان مورد بررسی قرار خواهد گرفت و افراد واجد شرایط مشخص و به نامبردگان اعلام خواهد شد.

فرماندار دهاقان تاکید کرد: بدین ترتیب محل اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهر دهاقان، جنب سایت مسکن مهر روبروی مدرسه کرمی خواهد بود که اقدامات تغییر کاربری و تحویل آن به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای شروع عملیات ساخت و ساز به زودی انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: الحاق اراضی مسکونی واقع در ضلع جنوبی بلوار حجاب می‌تواند در کاهش قیمت زمین در شهر دهاقان مؤثر باشد در مراحل پایانی و ابلاغ قرار گرفته است.

قاسمیان بیان داشت: شهرداری و بنیاد مسکن آمادگی خود را برای اجرای مشارکتی ساخت مسکن ارزان قیمت در راستای کاهش قیمت مسکن در قسمت شرقی مسکن مهر اعلام کرده است.

کد خبر 4943037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha