گروه اصحاب کهف عراق:

شهروندان عراقی ۱۰۰۰ متر از ستون نظامیان آمریکایی فاصله بگیرند

شهروندان عراقی ۱۰۰۰ متر از ستون نظامیان آمریکایی فاصله بگیرند

گروه اصحاب کهف وابسته به مقاومت اسلامی عراق طی بیانیه ای با اشاره به اینکه عراق جای امنی برای نظامیان اشغالگر آمریکایی نیست از شهروندان عراقی خواست که از ستون نظامیان آمریکایی فاصله بگیرند.

به گزارش خبرگزاری مهر، گروه اصحاب کهف وابسته به مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه ای ضمن هشدار درباره افرادی که با آمریکایی ها همکاری می کنند، عراق را برای نظامیان آمریکایی ناامن دانست.

در این بیانیه آمده است: مجدداً تکرار می کنیم که راههای عراق و جابجایی میان استانهای آن برای آمریکایی ها و کسانی که امدادرسانی لجستیک برای آنها انجام می دهند، امن نیست و اگر عراقی باشد قبلاً هشدار دادیم باز هم تکرار می کنیم امید است که این یادآوری فایده بخش باشد.

گروه اصحاب کهف عراق با یادآوری قتل و شکنجه عراقی های مظلوم به دست اشغالگران آمریکایی، بیان کرد: شرکت های امنیتی و لجستیکی عراقی که با آمریکایی ها کار می کنند باید فعالیت خود را متوقف کنند و گرنه با زور آنها را وادار به توقف فعالیت می کنیم. عاملی که سبب شده بود که در گذشته هدف قرار نگیرید از بین رفته است و از امروز هیچ عذری قابل قبول نیست و رایزنی و تماسی هایی که در آن خواستار توقف هدف قرار دادن آمریکایی ها برای تحقق اهداف سیاسی شخصی که عراق را به مرحله صفر رسانده است، بشود، را نمی پذیریم.

در این بیانیه آمده است: باید بر سه نقطه مهم درباره دشمن متمرکز شد؛ نخست، شما را در بالاترین سطح رصد می کنیم در حدی که انتظارش را ندارید. ثانیاً، از کارکنان در شرکت های عراقی می خواهیم که کمک و همکاری با آمریکاییها و عوامل آنها را به منظور حفظ جان خود متوقف کنند. ثالثاً، ملت بزرگوار و کریم عراق از جنوب تا شمال از ستون های نظامی دشمن آمریکایی دور شوند تا در معرض دید قرار گیرند زیرا آنها تجهیزات نظامی ارتش آمریکا را حمل می کنند و شهروندان فاصله حداقل ۱۰۰۰ متری را به منظور سلامت خود حفظ کنند.

در پایان این بیانیه آمده است: پیروزی از آنِ اسلام، مظلومین و عاقبت از آنِ متقین است.

کد خبر 4943875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
      0 0
      انشالله همه نقاط منطقه خاورمیانه به یاری مقاومت مردمی برای آمریکا تا امن شود تا مجبور به خروج از منطقه شوند تا ملت های مسلمان در سایه یک سیستم امنیت دسته جمعی متحد و امنیت پایدار برقرار کنند.