۱۹ خرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۳۸

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

آسیب های موجود در جامعه ناشی از ضعف مدیریت ها است

آسیب های موجود در جامعه ناشی از ضعف مدیریت ها است

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در بسیاری از موارد که دچار آسیب می شویم، مدیریت ها ضعیف بوده چراکه یا رنگ سیاسی، اجتماعی و حزبی دارد و یا بخش فکری و فرهنگی آن معیوب است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی پیش از ظهر دوشنبه در جمع کارکنان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیرجند بیان کرد: در هر تشکیلاتی آثار وجودی کار و کارگر به چشم می‌خورد بنابراین کمک به این قشر بر همه واجب است.

آیت الله عبادی با بیان اینکه شهرها، مزرعه‌ها، اشجار و کارخانه‌ها به دست کارگر ساخته می‌شود، افزود: کار مسئله‌ای اصولی بوده که محصول آن تنها نقش اقتصادی ندارد بلکه اقتصاد تنها یک بعد آن است.

وی با بیان اینکه سلامت روح و جسم انسان زمانی تأمین می‌شود که اشتغال داشته باشد و کار کند، اظهار کرد: انواع مسائل خوب و بد اجتماعی با کار و بیکاری مرتبط است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: بسیاری از مسائل سیاسی در جامعه اگر به مصلحت و خیر بوده، بر اساس اشتغال صحیح است.

وی فرهنگ را بالاترین مسئله انسان عنوان کرد و افزود: کار در مسئله فرهنگ جایگاه خاصی داشته و در مکتب اسلام هم در ردیف عبادات قرار می‌گیرد.

آیت الله عبادی بیان کرد: امروز با تمام دشمنی‌ها و تحریم‌ها در شرایط بدی قرار نداریم چراکه کشوری عظیم، نیروی کار متخصص، سرمایه و سرمایه‌گذار در اختیار داریم اما باید به خوبی مدیریت شوند.

وی اظهار کرد: در بسیاری از موارد که دچار آسیب می‌شویم، مدیریت‌ها ضعیف بوده چراکه یا رنگ سیاسی، اجتماعی و حزبی دارد و یا بخش فکری و فرهنگی آن معیوب است.

آیت الله عبادی با اشاره به روایتی از امام علی (ع) بیان کرد: باید با الگو برداری از فرمایشات این امام بزرگوار، به قشر ضعیف توجه بیشتری شود.

وی تاکید کرد: مسئولان اداری باید در عین حال که بر اساس قانون عمل می‌کنند، مراقب باشند که ضعیف پایمال نشود چراکه قوی می‌تواند مقاومت کند.

کد خبر 4944252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha