۲۲ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۵۴

رئیس شورای شهر همدان:

هدفگذاری شورای شهر همدان توسعه کسب و کارهای خانگی است

هدفگذاری شورای شهر همدان توسعه کسب و کارهای خانگی است

همدان- رئیس شورای شهر همدان گفت: توسعه کسب و کارهای خانگی با توجه به رشته های صنایع دستی در شورای شهر همدان هدفگذاری شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، کامران گردان صبح پنج شنبه در مراسم افتتاح بازارچه‌های دست آفرین خوشه میناکاری در همدان اظهار کرد: طی چند سال گذشته مقام معظم رهبری تأکیدات بسیاری بر موضوع رونق تولید ملی و حمایت از این حوزه‌ها داشته‌اند که در شورای شهر و شهرداری همدان نیز در کنار فعالیت‌های ذاتی سعی شده در حوزه کسب و کار ورود داشته باشیم.

وی افزود: فرهنگسرای ولایت همدان به عنوان مرکز تخصصی کسب و کار در منطقه خضر می‌تواند در زمینه مهارت آموزی و حمایت از مشاغل خانگی و صنایع دستی ورود کند و به توانمندسازی مناطق کم‌برخوردار و کاهش بیکاری در این مناطق کمک کند.

رئیس شورای شهر همدان با بیان اینکه باید از ظرفیت همه فرهنگسراهای همدان استفاده کنیم، گفت: این نمایشگاه آغاز کاری برای فعال شدن بیشتر تمامی فرهنگسراهای همدان است تا مشارکت مردم را به خوبی در استفاده بهینه از این ظرفیت داشته باشیم.

گردان عنوان کرد: مسئله توجه به پر کردن اوقات فراغت و ارتقای سلامت اجتماعی خانواده‌ها از اولویت‌های مهم شورای شهر همدان بوده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر همدان نیز با اشاره به حمایت از فرهنگسرای کسب و کار ولایت گفت: شورای شهر با تمام توان برای ایجاد نخستین فرهنگسرای کسب و کار پای کار آمده و از روز نخست تا به امروز تلاش شده در این زمینه هر کمکی از دستمان بر می‌آید انجام دهیم.

رضوان سلماسی اضافه کرد: با ایجاد این نمایشگاه ثابت شد باید زحمات خروجی داشته و امیدواریم بتوانیم قدمی در راستای حمایت از صنایع دستی همدان و رونق کسب و کار در همدان برداریم.

کد خبر 4946908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha