۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۹:۲۲

‌معاون استاندار سمنان:

۸ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان سمنان توزیع شد

۸ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان سمنان توزیع شد

سمنان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به مشارکت گسترده خیران سمنانی در طرح کمک مؤمنانه و رزمایش مواسات گفت: هشت هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب‌الله خجسته پور شامگاه یکشنبه در دیدار با مسئول امور شعب مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها به میزبانی دفتر خود ضمن با تأکید بر لزوم مداخله سازمان‌های حمایتی و مردم‌نهاد برای رفع مشکلات نیازمندان اظهار داشت: هشت هزار بسته معیشتی در قالب طرح کمک مؤمنانه و رزمایش مواسات بین نیازمندان استان سمنان توزیع شد.

وی با اشاره به مشارکت گسترده خیران سمنانی افزود: سطح استقبال و مساعدت مردم در تأمین این بسته‌های معیشتی به حدی بود که در مرحله‌ی سوم انجام این طرح به سبب کثرت توزیع و اشباع این کمک‌ها، مقرر شد تا این مرحله در قالب حمایت از خانواده‌های زندانیان و آزادی زندانیان غیر عمد به انجام رسد.

ضرورت همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد با دولت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه حل تمام مشکلات و معضلات خانواده‌های نیازمند به‌تنهایی از توان دولت خارج است، تصریح کرد: لازم است تا سازمان‌های خیریه برای کمک و یاری دولت در حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه مشارکت کنند.

خجسته پور با اشاره به مشکلات عدیده اقتصادی و تنگناهای پیش روی دولت بیان کرد: مؤسسه آبشار عاطفه‌ها ازجمله مؤسسات بسیار فعال و مؤثر کشور بوده که فعالیت‌های خود را در سطوح بین‌المللی گسترش داده و خدمات بسیار چشمگیری را در دستگیری از نیازمندان ارائه می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه آمادگی داریم تا هرگونه همکاری و مساعدتی را برای تحقق اهداف این مجموعه با متصدیان این مؤسسه مؤثر به انجام برسانیم، خاطرنشان کرد: به‌روز رسانی اطلاعات و احصاء نیازهای افراد تحت پوشش این مؤسسه در دستور کار قرار گیرد و تلاش شود که تمامی نیازمندان بتوانند از مساعدت‌های مالی و حمایتی این‌گونه مراکز بهره‌مند شوند.

تولید ۱۱۷ هزار ماسک در استان سمنان

مسئول امور شعب مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان سمنان نیز در این دیدار اظهار داشت: مؤسسه آبشار عاطفه‌ها یک مؤسسه‌ بین‌المللی با اهدافی خیرخواهانه است که در تأمین جهیزیه نوعروسان، خدمات بهداشتی و درمانی به نیازمندان، حمایت از فرزندان بی‌سرپرست یا بد سرپرست و … فعالیت دارد.

لیلا رئیسیان بابیان اینکه در ایام شیوع کرونا و آموزش برخط مراکز آموزشی و تعطیلی مدارس، مؤسسه آبشار عاطفه‌ها با تأمین گوشی‌های هوشمند اندرید تلاش کرد تا دانش آموزان کم‌بضاعت، فرصت آموزشی برابر را از دست ندهند، افزود: در راستای تحقق بیانات رهبر معظم انقلاب و تحقق شعار جهش تولید، قرارگاه جهادی آبشار عاطفه‌ها اقدامات بسیار گسترده‌ای را در جهت اشتغال‌زایی به انجام رسانده است.

وی از جذب و ساماندهی ۷۵ خیاط در شهرهای سمنان، درجزین، مهدیشهر و شهمیرزاد خبر داد و گفت: تولید ۱۱۷ هزار و ۵۰۰ ماسک و یک هزار گان سهم این مؤسسه در همراهی با مردم و کمک در کاهش شیوع کرونا است.

کد خبر 4949806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha