۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۲۲:۰۲

فرماندار ویژه خرمشهر تأکید کرد:

۱۸۴ واحد مسکن مهر در خرمشهر ظرف ۲ ماه آینده تکمیل شود

۱۸۴ واحد مسکن مهر در خرمشهر ظرف ۲ ماه آینده تکمیل شود

خرمشهر- فرماندار ویژه خرمشهر گفت: ۱۸۴ واحد مسکن مهر در شهرستان خرمشهر، پیشرفت ۸۰ درصدی دارند که باید ظرف دو ماه آینده تکمیل شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حیدری عصر امروز در حاشیه نشست شورای مسکن مهر خرمشهر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دو شرکت متولی ساخت‌وساز پروژه مسکن مهر شهرستان خرمشهر هستند که یکی از این شرکت‌ها ۱۳۸ واحد و یکی دیگر ۴۶ واحد مسکن مهر خرمشهر را بر عهده دارند، این پروژه‌ها که بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، باید ظرف دو ماه تکمیل و تحویل مردم شود.

وی افزود: در این جلسه تعیین تکلیف واحدهای مسکن مهر باقی‌مانده خرمشهر تصویب شد که بر این اساس اداره کل راه و شهرسازی این شهرستان مکلف شد طی دو ماه آینده این واحدها را تعیین تکلیف کند و پیشنهادها را به فرمانداری اعلام کند تا در این رابطه تصمیم‌های لازم گرفته شود.

فرماندار خرمشهر همچنین از پرداخت مابه‌تفاوت مبالغ پرداختی به متقاضیان به عنوان دیگر مصوبات این جلسه اشاره کرد و گفت: اعضای تعاونی‌ها در طول این سالیان حق عضویت خود را پرداخت کردند اما متناسب با پرداختی‌های مردم واحدهای مسکن مهر تکمیل نشده است و یک مابه‌تفاوتی مردم طلب دارند که در جلسه امروز مقرر شد اداره کل راه و شهرسازی این شهرستان از محل ضمانت‌نامه‌ای که از پیمانکاری اخذ کرده است و همان‌طور شرکت‌های تعاونی مابه‌تفاوت را در قالب حق و حقوق مردم برگردانند تا حقی از مردم ضایع نشود.

حیدری افزود: این پول باید به مردم برگردد چرا که مردم پول را داده‌اند اما پیمانکار کار نکرده است، تعاونی نظارت نداشته است و راه و شهرسازی صورت وضعیت کرده است که این مشکلات باید رفع شود.

وی ادامه داد: در این جلسه الزامات این کار را به معاونت عمرانی و اداره کل راه و شهرسازی، اتحادیه تعاونی‌های مسکن مهر، بانک مسکن و نظام‌مهندسی خرمشهر ابلاغ کردیم.

فرماندار خرمشهر با بیان اینکه مسکن مهر برای ما موضوع مهمی است و ریاست جمهوری بر این موضوع تأکید دارد، ابراز امیدواری کرد که این مشکل هر چه سریع‌تر توسط نماینده‌های عالی دولت در استان به سرانجام برسد.

کد خبر 4950621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha