۲ تیر ۱۳۹۹، ۱۴:۰۴

فرماندار دهلران:

۳۲۹ میلیارد ریال اعتبار به دهلران اختصاص یافت

۳۲۹ میلیارد ریال اعتبار به دهلران اختصاص یافت

دهلران-فرماندار دهلران گفت: امسال ۳۲۹ میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی به این شهرستان اختصاص یافته که در قالب ۲۴ فصل و ۳۲ برنامه عملیاتی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید عسگری ظهر روز دوشنبه درجمع خبرنگاران دهلران اظهار کرد: این میزان اعتبار از محل اعتبارات استانی ۷۲ میلیارد ریال، نفت و گاز ۱۶۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال و اعتبارات توازن ۹۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای این شهرستان پیش بینی شده است.

وی افزود: ۱۶۰ میلیارد ریال از این اعتبار در قالب الزامات برای پروژه‌های نیمه تمام است که قصد داریم با تخصیص اعتبارات به صورت ۱۰۰ درصدی تا پایان سال به بهره برداری برسانیم.

فرماندار دهلران با بیان اینکه عملکرد دستگاه‌ها در جذب اعتبارات توسط فرمانداری بررسی می‌شود، یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی عملکرد سال گذشته مبتنی بر تخصیص‌ها و پیشرفت فیزیکی و ریالی را به فرمانداری ارائه کنند.

عسگری از کاهش ۲۴ درصدی اعتبارات امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و تاکید کرد: با توجه به اینکه در پروژه‌ها معیشت مردم مد نظر است، لذا پروژه‌های تأثیرگذار در حوزه از جمله ساماندهی آبگرم اعتبارات بیشتری خواهند داشت و تلاش می‌شود فاز اول این پروژه تا پایان سال تکمیل و به بهره برداری برسد.

فرماندار دهلران عنوان کرد: شهرداری‌ها طوری عمل کنند که مردم تغییر در فضای شهر و زندگی خود را احساس کنند و استفاده حداکثری از منابع را مد نظر قرار دهند.

کد خبر 4955450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha