۲ تیر ۱۳۹۹، ۲۱:۴۵

مدافعان سلامت و طلاب جهادی تجلیل شدند

لرستان میزبان کاروان سفیران کریمه اهل بیت(ع)

لرستان میزبان کاروان سفیران کریمه اهل بیت(ع)

خرم‌آباد- لرستان هم‌زمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) میزبان کاروان سفیران کریمه اهل بیت(ع) به همراه پرچم متبرک حرم مطهر حضرت معصومه(س) شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه دوشنبه کاروان سفیران کریمه اهل بیت (ع) به همراه پرچم متبرک حرم حضرت معصومه (س) در لرستان حضور یافت.

خدام حرم مطهر حضرت معصومه (س) در بدو ورود به استان در دفتر حجت الاسلام سید احمد شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد حضور یافتند تا مراسم تجلیل از مدافعان سلامت، پرستاران و طلاب جهادی برگزار شود.

حضور کاروان خدام حرم حضرت معصومه (س) در شهرهای بروجرد و خرم آباد

قاسم بهرامی فر رابط استان لرستان در آستان حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسئول کاروان سفیران کریمه اهل بیت در لرستان در این رابطه در جمع خبرنگاران گفت: در ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) کاروان خدام حرم مطهر ایشان به استان تشریف آوردند.

وی تصریح کرد: حضور کاروان خدام حرم حضرت معصومه (س) حول محور تجلیل از مدافعان سلامت است و خادمان حرم مطهر در شهرهای بروجرد و خرم آباد حضور خواهند داشت.

رابط استان لرستان در آستان حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسئول کاروان سفیران کریمه اهل بیت در لرستان یادآور شد: در جریان این سفر در جمع گروه‌های جهادی از کسانی که در جریان مبارزه با کرونا زحمت کشیده و می کشند تجلیل می‌شود و متبرکات حرم حضرت فاطمه معصومه (س) به آنان تقدیم می‌شود.

بهرامی فر یادآور شد: خدام حرم حضرت معصومه (س) در جریان این سفر در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان حضور یافتند.

کد خبر 4955928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha