۳ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۴۷

معاون آموزش و پرورش بوشهر:

فعالیت‌های امور تربیتی در استان بوشهر کیفیت‌بخشی می‌شود

فعالیت‌های امور تربیتی در استان بوشهر کیفیت‌بخشی می‌شود

بوشهر - معاون پرورشی فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: فعالیت‌های امور تربیتی در استان بوشهر کیفیت‌بخشی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحسن لواسانی فرد صبح سه‌شنبه در نشست هم اندیشی سرگروه‌های پرورشی با معاون پرورشی و فرهنگی استان بوشهر اظهار داشت: تلاش داریم برنامه‌های امسال را در سطحی گسترده‌تر با همکاری مستمر حوزه‌های علمیه استان به جلو ببریم.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت جایگاه امور تربیتی، سعی بر این است که با برگزاری نشست‌ها و دوره‌های تخصصی، سطح علمی نیروهای حوزه‌های پرورشی را بیافزاییم و تعداد نیروها، امکانات و تجهیزات را ارتقا بخشیم.

لواسانی‌فرد افزود: ششمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی هر ساله در پایه‌های هفتم و هشتم متوسطه اول برگزار می‌گردد و دبیران این درس با ارائه طرح و ارسال فیلم تدریس که همراه است با خلاقیت و نوآوری، در این جشنواره شرکت می‌نمایند.

معاون پرورشی فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: امسال این جشنواره با استقبال خوب در سطح استان برگزار شد و هشت برگزیده استانی به دبیرخانه جشنواره کشوری معرفی شد.

وی بیان کرد: همچنین آثار ارسالی به دبیرخانه استانی هشتمین جشنواره تجارب برتر تربیتی مورد ارزیابی و داوری قرار گرفت و چهار اثر برگزیده به مرحله کشوری راه یافتند.

رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان بوشهر به تجلیل از طلایه داران مناطق آبپخش، سعدآباد و شبانکاره و بازدید از شهرستان‌های دیر و کنگان اشاره کرد و گفت: بازدید از مناطق و تجلیل از طلایه داران، به پاس و قدردانی از تلاش و کوشش‌های این عزیزان صورت می‌گیرد.

محمود حقدوست خاطرنشان کرد: بیش از پیش در جمع طلایه داران سراسر استان حضور خواهیم یافت و ضمن شنیدن پیشنهادات و انتقادات این عزیزان، از ایشان تجلیل به عمل خواهیم آورد.

کد خبر 4956199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha