۳ تیر ۱۳۹۹، ۱۶:۱۸

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

صرفه جویی در مصرف آب و برق از مصادیق سبک زندگی اسلامی است

صرفه جویی در مصرف آب و برق از مصادیق سبک زندگی اسلامی است

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی درست مصرف کردن آب و برق را یکی از مصادیق سبک زندگی اسلامی دانست و گفت: صرفه جویی در مصرف این انرژی ها زمانی موثر است که فراگیر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید آیت الله عبادی پیش از ظهر سه شنبه در جمع مدیران ارشد ادارات تابعه وزارت نیرو در خراسان جنوبی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری بر محور سبک زندگی اسلامی بیان کرد: اگر آن سبک زندگی اسلامی که مورد تاکید رهبری است، طی سال های متوالی رعایت می شد شاهد حل بسیاری از مشکلات بودیم.


وی با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی تنها به مصرف آب و برق محدود نمی شود چراکه نوعی فرهنگ و تفکر است، اظهار کرد: همچنین صرفه جویی در مصرف آب و برق باید در تمام عمر رعایت شود.

آیت الله سید علیرضا عبادی با بیان اینکه رسیدن به فرهنگ اسلامی تمام مشکلات را رفع می کند، افزود: تمام مشکلات در همه ابعاد و زوایا ریشه در مشکل فرهنگی خودمان دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خواستار ترویج فرهنگ اسلامی شد و اظهار کرد: این فرهنگ سازی ها باید از خانواده، آموزش و پرورش، دانشگاه و حوزه شروع شود.

وی درست مصرف کردن آب و برق را یکی از مصادیق سبک زندگی اسلامی دانست و گفت: صرفه جویی در مصرف این انرژی ها وقتی موثر است که فراگیر شود.

آیت الله عبادی با بیان اینکه هر کس در جایگاه خود باید برای سبک زندگی اسلامی تلاش کند، گفت: اگر مسلمان هستیم و سبک زندگی ما اسلامی اسلامی است باید در کارهای خود ن را رعایت کنیم.

کد خبر 4956693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha