۴ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۱۱

مدیرعامل شرکت گاز کردستان:

ضریب نفوذ گاز طبیعی در جمعیت روستایی بیجار به ۹۳ درصد می رسد

ضریب نفوذ گاز طبیعی در جمعیت روستایی بیجار به ۹۳ درصد می رسد

سنندج - مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: با بهره برداری از پروژه های گازرسانی فعال در شهرستان بیجار، ضریب نفوذ گاز طبیعی در جمعیت روستایی این شهرستان به ۹۳ درصد افزایش می یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان، احمد فعله‌گری در جریان بازدید از روند اجرای پروژه های گاز رسانی در شهرستان بیجار اظهار داشت: در حال حاضر گازرسانی به سه مجتمع روستایی گاوبازه شامل ۲۲ روستا، گازرسانی به مجتمع روستایی آل کبود شامل دو روستا و مجتمع روستای شیرین بلاغ شامل سه روستا در بیجار فعال است.

وی افزود: برای گاز رسانی به سه مجتمع روستایی ذکر شده که عملیات گازرسانی در آن فعال است، نیاز است ۱۵۹ کیلومتر شبکه گذاری صورت گیرد که تاکنون ۷۰ کیلومتر از آن اجراء شده است و پیش بینی می شود یک هزار و ۲۲۱ انشعاب نصب شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان ادامه داد: ۲۰۱ روستای شهرستان بیجار از قابلیت گازرسانی برخوردار هستند که تاکنون ۱۵۴ روستا به شبکه سراسری گاز وصل و عملیات گازرسانی در ۲۷ روستای در حال انجام است که با گازدار شدن این تعداد روستا ضریب نفوذ گاز در جمعیت روستایی از ۸۳ درصد به ۹۳ درصد ارتقاء می یابد در حالیکه ضریب نفوذ گاز طبیعی در جمعیت شهری ۱۰۰ درصد است.

فعله گری به گازرسانی به واحدهای صنعتی این شهرستان نیز اشاره کرد و یادآور شد: عملیات گازرسانی به پنج واحد صنعتی در شهرستان بیجار فعال است که تا هفته دولت سال جاری این تعداد واحد صنعتی به بهره برداری خواهید رسید.

وی بیان کرد: در سال گذشته ۱۵ واحد صنعتی این شهرستان طبق مصوبه شورای اقتصاد به شبکه سراسری گاز وصل شده اند.

کد خبر 4957112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha