۴ تیر ۱۳۹۹، ۱۸:۵۱

مدیر خبر و رسانه آستان قدس رضوی عنوان کرد:

برگزاری کارگروه فضای مجازی اعتاب مقدسه ایران در حرم مطهر رضوی

برگزاری کارگروه فضای مجازی اعتاب مقدسه ایران در حرم مطهر رضوی

مشهد - مدیر خبر و رسانه آستان قدس رضوی از برگزاری کارگروه فضای مجازی اعتاب مقدسه ایران با هدف بررسی ظرفیت‌های این اعتاب در عرصه تولیدات رسانه‌ای در دهه کرامت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آستان‌نیوز، حسن دست‌پروری از برگزاری کارگروه فضای مجازی اعتاب مقدسه ایران خبر داد و گفت: با تشکیل نخستین نشست نمایندگان اعتاب مقدسه سراسر کشور در سال ۹۶ به منظور استفاده از ظرفیت عظیم و مغتنم آستان‌های مقدس در راستای تحکیم مبانی و احکام اسلام، چندین کارگروه ویژه ذیل این نشست تشکیل شد که یکی از آنها کارگروه اجتماعی و فضای مجازی است.

مدیر خبر و رسانه آستان قدس رضوی با اشاره به شرکت مهمانانی از بعثه مقام معظم رهبری، سازمان اوقاف، امور خیریه کشور و حضور نمایندگانی از عتبات مقدسه ایران از جمله حرم حضرت معصومه (ع)، حرم حضرت عبدالعظیم حسنی، حرم حضرت شاهچراغ (ع) و مسجد جمکران، اظهار کرد: همزمان با دهه کرامت سال جاری نشستی در تاریخ ۵ و ۶ تیرماه همزمان با ایام دهه کرامت برگزار خواهد شد که در این نشست به مباحثی همچون بررسی ظرفیت‌های مجموعه اعتاب مقدسه در عرصه تولیدات رسانه، پاسخگویی به شبهات، تولیدات مشترک و ظرفیت‌هایی که در این عرصه وجود دارد، پرداخته خواهد شد.

دست‌پروری این نشست را سرآغازی برای تصویب مصوباتی در حوزه تولیدات رسانه‌ای دانست و ادامه داد: با توجه به ضرورت هم‌افزایی مجموعه‌های رسانه‌ای اعتاب مقدسه در راستای گسترش و تقویت معارف ائمه اطهار (ع)، مبارزه با هجمه‌ها و شبهه‌افکنی‌های دشمنان در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای و نیز به دنبال شرایط کنونی پیش آمده ناشی از بیماری کرونا و محدودیت‌های سفر لازم است پیوست رسانه‌ای زیارت با هم‌افزایی، تبادل نظر و راهبرد مشترک تقویت شود.

وی بیان کرد: در همین رابطه نخستین نشست همفکری و تبادل نظر مسئولان رسانه‌ای این اعتاب مقدسه همزمان با ایام دهه کرامت می‌تواند نقطه آغازی برای استفاده مؤثر از ظرفیت‌های متقابل و مشترک باشد.

گفتنی است، نشست کارگروه اجتماعی و فضای مجازی اجلاسیه آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه با حضور نمایندگان فضای مجازی و رسانه‌ای در مشهد به میزبانی مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی برپا می‌شود.

کد خبر 4957791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha