۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۴۶

حجت الاسلام  قاضی عسکر تأکید کرد:

با شرایط اجتماعی امروز توجه به ظرفیت برنامه‌های فرهنگی اهمیت دارد

با شرایط اجتماعی امروز توجه به ظرفیت برنامه‌های فرهنگی اهمیت دارد

جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت با حضور نمایندگان اعتاب مقدسه ایران اسلامی، نهادهای فرهنگی و مسئولان برگزاری برنامه‌های دهه کرامت در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت با حضور نمایندگان اعتاب مقدسه ایران اسلامی، نهادهای فرهنگی و مسئولان برگزاری برنامه‌های دهه کرامت در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد.

حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت و تأکید بر لزوم پرداختن به محتوا در فعالیت‌های فرهنگی اظهار داشت: اکنون با توجه به شرایط اجتماعی موجود و برخی آسیب‌ها در جامعه، می‌طلبد تا در مناسبت‌های مختلف از ظرفیت برنامه‌های فرهنگی به صورت بهینه استفاده نمائیم.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با بانوان تصریح کرد: ایشان در آن دیدار جایگاه زن در اسلام را بسیار دقیق و جامع، تبیین فرمودند و اگر این دیدگاه به همگان ارائه گردد بی شک تحت تأثیر قرار خواهند گرفت که این امر نتیجه بیان محتوای درست و دقیق است، از این رو باید در مناسبت‌ها با الهام از فرمایشات پیامبر اکرم (ص) و ائمه هدی علیهم السلام، بهترین محتوا را به مخاطب ارائه دهیم.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) افزود: در برنامه‌های پیش رو به ویژه در برنامه ولادت حضرت معصومه (س) باید تلاش شود تا علاوه بر تقویت باورهای دختران و بانوان، مسیر درست آینده و راه موفقیت با توجه به شرایط جامعه برای این عزیزان ترسیم گردد.

رئیس مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث در پایان با اشاره به شعارهای دهه کرامت اظهار داشت: لازم است در این ایام صرفاً به طرح شعار اکتفا نشود و سعی گردد تا این شعارها و مفاهیم آن، به صورت دقیق و با بیان مصادیق برای اقشار مختلف جامعه تبیین شود.

در این نشست نمایندگان اعتاب مقدسه ایران اسلامی، سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی کشور به ارائه گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های مراکز مربوطه در خصوص ویژه برنامه‌های دهه کرامت با شعار «خدمت کریمانه؛ همدلی، امید آفرینی» پرداختند.

کد خبر 5782825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha