۵ تیر ۱۳۹۹، ۱۶:۳۷

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مجلس گنجاندن سرفصل جنایات آمریکا درکتب درسی را به قانون تبدیل کند

مجلس گنجاندن سرفصل جنایات آمریکا درکتب درسی را به قانون تبدیل کند

بیرجند-نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت:مجلس گنجاندن سرفصل جنایات آمریکا در کتب درسی را به قانون تبدیل کند تا ریز جنایات آمریکا طی بازه زمانی ۱۰تا ۱۵ سال تحصیلی برای نسل آینده تبیین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر پنج شنبه در جمع اعضای ستاد هفته افشای حقوق بشر آمریکایی، جهان شناسی صحیح و انسان شناسی را شرط اول حقوق و حق دانست و افزود: اگر هر موجودی درست شناخته نشود نمی توان حقوق و حدودی برایش تعیین کرد.

وی با طرح این سوال که کسانی که در دنیا دم از حقوق بشر می زنند، تاکنون از انسانیت چه فهمیده اند؟ اظهار کرد: ظلم از دو طیف شامل ستمگر و ستم پذیر بر جان بشر تحقق پیدا می کند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه اگر ستم پذیر نباشد ستمگر با تمام انگیزه اش به جایی نمی رسد، اظهار کرد: تنها ستم پذیر ستمگر را یاری می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: به عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی، زحمت هایی کشیده می شود اما مسئله ای نبوده که با این میزان تبیین شود.

وی بیان کرد: گفته می شود آمریکا بعد از جنگ جهانی تا امروز در امور ۵۲ کشور دخالت کرده و به صورت غیر قانونی کودتا کرده و تغییر حکومت داده است که باز کردن این مسئله عمق زیادی دارد.

شناسنامه جنایت استکبار باز شود

آیت الله عبادی اظهار کرد: اینکه در یمن هر پنج دقیقه یک بچه به دلیل تجاوز آمریکایی ها می میرد، مسئله ای نیست که به آسانی درک شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: استکبار به هر بهانه ای به کشورها ورود می کند، خانه ها و زیرساخت ها را ویران کرده و خانواده ها را می کشد که این مسائل ظرف چند روز تبیین نمی شود.‌

وی با بیان اینکه استکبار بعد از استقرار در کشورها، دین، فرهنگ، عقیده، آرمان مردم را تسخیر کرده و از بین می برد که جای تامل و گریه دارد، گفت: هنوز ستم پذیرها، چاپلوس ها و بی شخصیت ها در هر اسم و لباسی برای اینکه در میدان معرکه شکمی سیر کنند، دنبال استکبار را گرفته اند.

آیت الله عبادی بیان کرد: شناسنامه جنایت های استکبار از ورود اروپایی ها به قاره آمریکا و انجام جنایت آغاز شده و همچنان ادامه دارد اما عده ای هنوز آمریکا و اروپا را بزک می کنند.

وی با بیان اینکه افرادی اسم خود را مسلمان می گذارند، در کشور اسلامی زندگی می کنند اما کاری جز اینکه آمریکا و اروپا را توجیه کنند و مردم را گول بزنند ندارند، گفت: این مسائل در عرض یک هفته چگونه می خواهد تبیین شود؟

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه داد مردم اروپا از این همه ظلم، بی عدالتی و خیانت درآمده است، افزود: هنوز ایرانی مسلمان داریم که خدایش آمریکا و پیغمبرش انگلیس است.

وی خطاب به افراد حاضر در جلسه بیان کرد: اگر می خواهید مسئله حقوق بشر آمریکایی تبیین شود باید متخصصان فن، شناسنامه جنایت کاران و جنایت آنها را در سطح جهان، از ۲۰۰ سال گذشته باز کنند و کتابی مستند بنویسند.

مسئله حقوق بشر آمریکایی فراگیر شود

آیت الله عبادی با بیان اینکه کار آمریکا و اروپا خیانت بوده و به همه انسان ها خیانت می کنند، اظهار کرد: باید به چاپلوس ها گفت که دنبال اروپا نروید.

وی بیان کرد: اسرائیل از ۷۰ سال گذشته بچه ها را می کشد، خانه ها را می سوزاند، مزرعه ها را خراب می کند چراکه به آمریکا و اروپا وصل است.

آیت الله عبادی با بیان اینکه متاسفانه عده ای از بیگانه اطاعت می کنند، افزود: انچه خیر مردم است و پشتوانه علمی دارد، اطاعت نکردن از بیگانه است.

وی با بیان اینکه اگر هوشیاری مردم نبود بارها نظام ساقط شده بود، اظهار کرد: دست قدرت الهی و هوشیاری مردم دست شیطان را می شناسد و رد می کند.

آیت الله عبادی بیان کرد: از ۴۲ سال گذشته هر روز با فتنه و توطئه رو به رو هستیم که این امر تنها با اطاعت نکردن از بیگانه حل می شود.

وی بیان کرد: از مجلس بخواهید تبیین مسئله حقوق بشر اروپایی و آمریکایی در کتب درسی را به صورت قانون تبدیل کند تا ریز جنایات آمریکا ظرف ۱۵ سال تحصیلی از دوران آمادگی تا دوره دانشگاه به صورت تخصصی برای نسل آینده تبیین شود.

کد خبر 4958350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha