۶ تیر ۱۳۹۹، ۵:۱۲

فرماندار اراک خبرداد؛

نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی توسط اصناف در اراک

نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی توسط اصناف در اراک

اراک- فرماندار اراک گفت: نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی واستفاده از ماسک توسط اصناف در اماکن عمومی و صنوف در شهر اراک پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین بختیاری روز پنج شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اراک، اظهار کرد: ویروس کرونا قابل پیش بینی نیست و تمام مطالب ذکر شده درباره این بیماری فرضیه هستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر وضعیت خوب نیست و برای جلوگیری از قرمز شدن وضعیت شهرستان باید تمام تلاش خود را در رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط تمامی ادارات، صنوف و هر فعالیتی که با مردم ارتباط دارد، به کار گرفته تا وضعیت را در حالت زرد حفظ کنیم.

فرماندار اراک بر لزوم استفاده از ماسک در تمامی ادارات، ادارات کل، سازمان‌ها، دستگاه‌های قضائی، نظامی، انتظامی ندامتگاه‌ها و اصناف و بازاریان، وسایل حمل و نقل عمومی و ارباب رجوعان الزامی و اجباری برشمرد و تاکید کرد: حضور ارباب رجوع بدون استفاده از ماسک در اماکن مذکور ممنوع خواهد بود و در صورت مشاهده با مدیر یا متصدی مربوطه به عنوان متخلف برخورد خواهد شد.

بختیاری خاطر نشان کرد: نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک توسط اصناف، بازاریان و ناوگان حمل و نقل عمومی با همکاری اتحادیه‌ها اجرایی و نظارت می‌شود.

وی از مردم شهرستان اراک خواست تا استفاده از ماسک، شستشوی مرتب دست و صورت و الزامات فاصله گذاری هوشمند اجتماعی، موارد بهداشتی را تا اتمام ویروس منحوس رعایت کنند تا شاهد موج دوم اپیدمی کرونا، خسارات جانی و مالی جبران ناپذیر برای شهروندان و ایجاد محدودیت‌های مجدد نباشیم.

فرماندار اراک با اشاره به آتش سوزی‌های گسترده اخیر با عامل انسانی، از اداره منابع طبیعی شهرستان درخواست کرد این ایام به ویژه روزهای تعطیل در آماده باش کامل و با استفاده از امکانات موجود حداکثر تلاش را برای جلوگیری و مهار حریق در شهرستان به کارگیرند.

کد خبر 4958476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha