۶ تیر ۱۳۹۹، ۵:۱۲

رییس دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی تاکید کرد؛

توجه به ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در حوزه علوم پزشکی

توجه به ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در حوزه علوم پزشکی

اراک- رییس دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی بر استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی اراک به منظور ارائه خدمات نوآورانه در حوزه علوم پزشکی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین کلانتری در جلسه هم اندیشی با محوریت استفاده از ظرفیت حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اراک و انتقال درمانگاه دانشگاه به مجتمع قائم مقام فراهانی ضمن تبریک آغاز دهه کرامت، بر راهبردهای توسعه خدمات پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه ازاد اسلامی اراک و ارائه خدمات نوآورانه در حوزه علوم پزشکی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی اراک در حوزه علوم پزشکی از ظرفیت و پتانسیل‌های لازم برخوردار است، عنوان کرد: دانشگاه آمادگی تبدیل به احسن نمودن ساختمان‌های موجود به منظور اختصاص مکان مناسب به درمانگاه را دارد و پیگیری‌های لازم در این خصوص انجام می‌شود.

رئیس سازمان نظام پزشکی شهرستان اراک نیز در این نشست با بیان ویژگی‌های جمعیت شناختی شهر اراک به سه نکته در انتخاب کارا نمودن درمانگاه دانشگاه اشاره کرد و افزود: انتخاب جانمایی مناسب درمانگاه، استفاده از ظرفیت پزشکان متخصص و فوق تخصصی و چهره‌های شناخته شده و ورود به ارائه خدمات جدید را شرط موفقیت عملکرد درمانگاه ذکر کرد.

به گزارش مهر در این جلسه مقرر شد؛ شورایی با نام شورای توسعه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با حضور صاحبنظران و مسئولان شهر تشکیل تا با ارائه نظرات مشورتی و تخصصی راهکارهای لازم به سمت توسعه هر چه بیشتر حوزه علوم پزشکی عملیاتی شود.

کد خبر 4958481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha