۸ تیر ۱۳۹۹، ۱۵:۳۹

معاون فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان خبر داد:

برگزاری نمایشگاه «سماع خط» در بیمارستان آیت الله یثربی کاشان

برگزاری نمایشگاه «سماع خط» در بیمارستان آیت الله یثربی کاشان

کاشان - معاون فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از برگزاری نمایشگاه «سماع خط» در بیمارستان آیت الله یثربی کاشان خبر داد.

محمد نظافتی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه فرهنگی هنری محب در بیمارستان آیت الله یثربی کاشان اظهار داشت: این نمایشگاه با عنوان «سماع خط» حاوی آثار طراحی و نقاشی سعید بوجار آرانی برپا شده است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با رویکرد تجلیل از مدافعان عرصه سلامت برپا شده است، ابراز داشت: دوستداران علاقه مند به هنر و فرهنگ می‌توانند از تاریخ پنجم تیرماه تا یک ماه هر روز از ساعت هشت صبح تا ۲۲ از این نمایشگاه دیدن کنند.

معاون فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان تصریح کرد: در این نمایشگاه ۳۰ اثر هنری با تکنیک طراحی، سیاه‌قلم، رنگ و روغن در معرض دید علاقمندان و بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

ارتقای انجمن سینمای جوان کاشان به انجمن ویژه سینمایی کشوری

وی همچنین با اشاره به موفقیت هنرمندان و فیلمسازان کاشانی در انجمن سینمای جوان کاشان خاطرنشان کرد: این انجمن که یکی از دفاتر فعال کشوری را در کاشان دارد به انجمن ویژه سینمایی کشوری ارتقا یافت.

نظافتی با بیان اینکه تاکنون محصولات فرهنگی و سینمایی خوبی از هنرمندان این انجمن تولید شده است، بیان داشت: با این اتفاق و افزایش بودجه مربوط به انجمن سینمایی جوان کاشان این انجمن این امکان را خواهد داشت که حمایت بیشتری از هنرمندان و فیلمسازان کاشانی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه انجمن سینمای جوان کاشان در سال ۱۳۶۶ تأسیس شده است، افزود: این انجمن تاکنون حدود ۳۴ دوره آموزش فیلمسازی بلند مدت برای علاقه مندان به این هنر برگزار کرده است.

کد خبر 4960498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha