۸ تیر ۱۳۹۹، ۱۷:۱۴

مدیر آموزش و پرورش شهرستان البرز:

ناحیه شهری مهرگان ۶۰ مدرسه نیاز دارد

ناحیه شهری مهرگان ۶۰ مدرسه نیاز دارد

قزوین- مدیر آموزش و پرورش شهرستان البرز گفت: در ناحیه شهری مهرگان با جمعیتی بالغ بر ۶۰ هزار نفر به ۶۰ مدرسه نیاز داریم که تاکنون ۲۶ واحد آموزشی احداث شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد یحیایی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان البرز که در فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: در این شهرستان در ۱۸۵ واحد آموزشی بیش از ۴۷ هزار دانش آموز تحصیل می‌کنند و در برخی نقاط با کمبود فضای آموزشی مواجهیم.

وی اضافه کرد: در فضای مجازی امسال توانستیم بخش زیادی از دانش آموزان را تحت پوشش قرار دهیم و حدود ۹۹.۶ درصد مدیران، ۹۴ درصدی معلمان و ۷۰ درصد دانش آموزان در شبکه شاد مشارکت کردند.

یحیایی تصریح کرد: البته در این میان برخی از خانواده‌ها مبدل و برخی هم حتی تلویزیون نداشتند که باید برای آن فکری کرد و این نیازها را تأمین کنیم تا دانش آموزی از تحصیل مجازی عقب نماند.

وی گفت: در کمک‌های مومنانه ۱۲۲ میلیون تومان و سایر عرصه‌ها ۱۶۵ میلیون تومان مشارکت صورت گرفت و نسبت به توزیع اقلام ضد عفونی کننده و ماسک اقدام شد.

ناحیه شهری مهرگان ۶۰ مدرسه لازم دارد

مدیر آموزش و =پرورش شهرستان البرز یادآور شد: در ناحیه شهری مهرگان تعداد ۶۰ مدرسه نیاز داریم که در حال حاضر ۲۶ مدرسه احداث و فعال شده است.

وی در خصوص معافیت هزینه خدمات در مدارس اظهار داشت: علیرغم مصوبه دولت مبنی بر معافیت پرداخت هزینه آب، برق و گاز به دلیل برخی موانع تقریباً هیچ مدرسه‌ای از این معافیت برخوردار نشده و باید برای آن اقدامی کرد.

یحیایی گفت: همچنین امکان استفاده از معلمان بازنشسته به صورت ۱۴ ساعت در هفته فراهم نیست و ۳۰ هزار دانش آموز ابتدایی نمی‌توانند از این مصوبه استفاده کنند که از نمایندگان مجلس انتظار پیگیری داریم.

کد خبر 4960730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha