۸ تیر ۱۳۹۹، ۱۸:۰۳

در داراب فارس؛

تولید فیلم «ارث و میراث» به ایستگاه پایانی رسید

تولید فیلم «ارث و میراث» به ایستگاه پایانی رسید

شیراز- فیلم سینمایی «ارث و میراث» که این روزها در داراب فارس به ایستگاه پایانی خود رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، ارث و میراث داستان طنزی بومی است به قلم امید ذاکری که داستان دو برادر را روایت می‌کند که در خانه قدیمی زندگی می‌کنند، همه چیز از آنجایی شروع می‌شود که حجت قصه یکی از برادران بعد از چندین سال از زندان آزاد می‌شود، اما طولی نمی‌کشد که مهمانی ناخوانده از تهران برای خرید خانه قدیمی آنها وارد زندگی آنها می‌شود و...

این فیلم به مدت ۲۰ جلسه در شهر داراب فارس با پروتکل‌های بهداشتی فیلم برداری شد.

امید ذاکری، کارگردان فیلم سینمایی «ارث و میراث» پیرامون این اثر به خبرنگار مهر، گفت: در همین گوشه و کنار شهرستان‌ها هم می‌توان استعدادها را جلو دوربین برد و آنها را کشف و شکوفا کرد.

وی افزود: با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس توانستیم این کار سخت را در گرمای طاقت فرسای داراب به اتمام برسانیم، امید است که از این طرح‌ها حمایت شود و هر شهرستان با گویش و لهجه خود یک فیلم بومی ساخته شود.

«ارث و میراث» فیلمی ۹۰ دقیقه ایست که بعد از مراحل تدوین، ابتدا در شهر داراب با حضور مردم و مسئولین نمایش می‌یابد، سپس برای پخش در شبکه‌های سیما آماده می‌شود.

در این فیلم افزون بر امید ذاکری که تهیه کننده، نویسنده و کارگردان است، دیگر عوامل را مشاور کارگردان و برنامه ریز: دانیال علیزاده، دستیار اول کارگردان: محمدرضا محبی، مدیر تصویربرداری: میلاد خدر، مدیر صدابرداری: میلاد فتوحی زاده، منشی صحنه: طاهره شریفی، طراح گریم: فرشاد تندنویس، تدارکات: محمدصادق خدیویان، صحنه لباس: مرجان رزمجویی و سینه مبیل: ابراهیم پیرایش تشکیل می‌دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن شکوهی، یوسف صیادی، سعیده عرب، خلیل بردبار و خلیل دشت بازیگران فیلم ارث و میراث هستند.

کد خبر 4960754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
      0 0
      عالی مخ سوسن خلیل دشت