۱۰ تیر ۱۳۹۹، ۱۷:۲۶

نماینده مردم بیرجند، درمیان وخوسف در مجلس:

چهره های شاخص خراسان‌جنوبی را در قالب هنری به مردم معرفی کنیم

چهره های شاخص خراسان‌جنوبی را در قالب هنری  به مردم معرفی کنیم

بیرجند-نماینده مردم بیرجند، درمیان وخوسف در مجلس گفت:چهره‌های ارزشمند خراسان‌جنوبی چون استاد شکوهی و در اولویت آنان شهدایی چون شهید احمد رحیمی و شهید شهاب را در قالب هنری به مردم معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین خسروی اسفزار بعدازظهر سه‌شنبه در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس به درستی و دقیق از مرزهای جغرافیایی دفاع کردند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس بیان‌کرد: حال نوبت ما است که از مرزهای فرهنگی کشور در برابر تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن دفاع کنیم.

خسروی اسفزار با اشاره به انتقاد رهبر معظم انقلاب از ولنگاری فرهنگی در کشور ادامه داد: ولنگاری فرهنگی به این معنا است که نه کار مثبتی به آن صورت انجام می‌شود و نه جلوی کارهای به ظاهر فرهنگی منفی گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه باید در راستای اعتلای فرهنگ بر اساس فرهنگ دینی و ارزشی بکوشیم، افزود: برخی از آثار سینمایی و هنری چون سریال یوسف پیامبر (ع) حتی در کشورهای غیر اسلامی نیز بینندگانی داشت که بسیار ارزشمند است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس گفت: مردم اگر بدانند که فلان سالن سینما یا سالن نمایش در راستای تقویت بنیان‌های اعتقادی ساخته می‌شود بی شک خودشان در ساخت و بهسازی آن سهیم می‌شوند.

خسروی اسفزار با تأکید بر اینکه باید اینترنت پاک در اختیار خانواده‌ها قرار بدهیم، افزود: متأسفانه گاه در بخش‌هایی از جامعه به جای اینکه فرزندآوری برایشان ارزش باشد، تحت تأثیر فضای مجازی عکس آن عمل می‌کنند.

وی بیان‌کرد: باید چهره‌های ارزشمند خراسان‌جنوبی چون استاد شکوهی و علامه بیرجندی و در اولویت آنان شهدایی چون شهید سید احمد رحیمی و شهید حجت‌الاسلام شهاب و میزان اخلاص و بندگی آنان را به مردم معرفی کنیم.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس گفت: تأثیری که یک بیت شعر و یا یک فیلم بر اذهان می‌گذارد گاه چند ساعت سخنرانی نمی‌گذارد.

کد خبر 4962536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha