۱۲ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۵۵

مدیر کل کمیته امداد سیستان و بلوچستان خبر داد:

اجرای ۶۰۰طرح گلخانه ای ویژه مددجویان کمیته امداد سیستان وبلوچستان

اجرای ۶۰۰طرح گلخانه ای ویژه مددجویان کمیته امداد سیستان وبلوچستان

زاهدان - مدیر کل کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: پیش بینی می شود در سال جهش تولید ۶۰۰ طرح گلخانه ای توسط مددجویان کمیته امداد استان اجرایی شود.

سید مهدی عبادی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های فراوانی در بخش کشاورزی دارد و بر اساس ظرفیت سنجی های انجام شده این استان قابلیت اجرای ۶۰۰ طرح گلخانه‌ای توسط مددجویان کمیته امداد در سال جاری را دارد.

مدیر کل کمیته امداد سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه امیدواریم تا پایان سال جاری این ۶۰۰ پروژه در سطح استان اجرایی شود، افزود: استفاده از فناوری و اقتصاد دانش بنیان در این پروژه‌ها اقدامی ضروری است.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح پرورش ماهی در استخر به صورت متراکم مزیت‌های فراوانی برای روستاییان دارد، ادامه داد: از آب موجود می‌توان برای آبیاری مزارع نیز استفاده کرد.

عبادی گفت: در این خصوص ۴ پروژه پرورش ماهی در استخر به صورت متراکم در شهرستان زابل کلید خورده و نیمی از اعتبار این پروژ ها توسط معاونت فناوری ریاست جمهوری تأمین شده و مابقی نیز به صورت تسهیلات بلاعوض در اختیار مددجو قرار گرفته است.

مدیر کل کمیته امداد سیستان و بلوچستان بیان کرد: سال گذشته در بحث مسکن و مهندسی امور ساختمان این نهاد نیز طرح‌های بسیار خوبی شامل طرح ویژه مسکن ۶ هزار واحدی در سطح استان اجرا شد که سهم شهرستان زهک تعداد ۱۰۰ واحد مسکونی روستایی با اعتباری بالغ ۵ میلیارد تومان بود.

کد خبر 4963919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha