۱۵ تیر ۱۳۹۹، ۱۵:۰۰

نماینده ولی فقیه در استان کرمان:

مکتب شهید سلیمانی در قالب هنر ترویج داده شود

مکتب شهید سلیمانی در قالب هنر ترویج داده شود

کرمان - امام جمعه کرمان گفت: انتظار می‌رود جریان هنر کشور در ابعاد مختلف بتواند مکتب حاج قاسم سلیمانی را هنرمندانه ترویج کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم رونمایی از تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و انتشار فراخوان دومین جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی و مدافع حرم بیان داشت: انتظار می‌رود جریان هنر کشور در ابعاد مختلف بتوانند مکتب حاج قاسم سلیمانی را هنرمندانه ترویج کند.

وی افزود: بخشی از ابعاد مکتب سلیمانی ۴۰ سال ایستادن در خط ایثار و شهادت است، ۴۰ سال ایستادن در راه و خطی که در آن ادب و معرفت حرف اول را می‌زند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: ۴۰ سال مقاومت در تبعیت و پیروی از امامین انقلاب، ۴۰ سال به تصویر کشاندن تواضع، سادگی و دفاع از ارزش‌های اسلامی و … از دیگر ابعاد مکتب شهید سلیمانی است.

علیدادی سلیمانی تصریح کرد: امیدوارم بتوانید از این رخداد مهم فرهنگی و هنری که در کشور رقم می‌خورد کمال استفاده را ببرید و مکتب سلیمانی با همه ابعادش گسترش و تبلیغ شود.

وی گفت: این رخداد مهم فرهنگی و هنری با مدیریت وزارت ارشاد از امروز آغاز شده و ثمرات و برکاتی در خصوص جریان بسیار ارزشمند و مهم مکتب سلیمانی در آینده به همراه خواهد داشت، مکتبی که برگرفته از مکتب اسلام و مکتب امام عظیم‌الشأن انقلاب است.

در این مراسم که به صورت ارتباط زنده تصویری برگزار شد، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونان وزارتخانه، خانواده سردار شهید سلیمانی و جمعی از مسئولان و هنرمندان از تالار رودکی تهران شاهد برپایی این مراسم از کنار آرامگاه سیدالشهدای مقاومت بودند.

کد خبر 4966468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha