۱۶ تیر ۱۳۹۹، ۹:۱۶

فرماندار ویژه سقز:

دانشگاه پیام‌نور نقش مهمی در توسعه علمی و فرهنگی داشته است

دانشگاه پیام‌نور نقش مهمی در توسعه علمی و فرهنگی داشته است

سقز - فرماندار ویژه سقز گفت: دانشگاه پیام‌نور از مراکز علمی برند در حوزه آموزش عالی با روش‌های ترکیبی حضوری، الکترونیکی و نیمه حضوری بوده که نقش مهمی در توسعه علمی و فرهنگی داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، کامیل کریمیان شامگاه یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور واحد سقز، با بیان اینکه حمایت از دانشگاه پیام‌نور مورد اهتمام مسئولان است بر ادامه برگزاری نشست‌های علمی و آزاداندیشی، پژوهش محوری و بهره گیری از پژوهش‌های کاربردی، ارتباط بیشتر دانشگاه با حوزه اشتغال و صنعت، آموزش‌های کاربردی، جذب خیران دانشگاه ساز و توجه به طرح آمایش سرزمین تاکید کرد.

یعقوب احمدی، رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کردستان نیز در این مراسم بیان کرد: مرکز سقز از دانشگاه‌های کارآمد منطقه بوده و نوعی از نظم مناسب اداری با حضور مدیری کارآمد و مجموعه کوشای کارکنان علمی و اداری در آن حاکم است.

علیرضا شریفی رئیس پیشین دانشگاه پیام نور سقز هم در این مراسم گفت: جذب خیران، راه اندازی سوله ورزشی، ساخت سالن آمفی تئاتر و آزمایشگاه، جذب ۳ رشته ارشد و چند رشته کارشناسی، افزایش درآمدهای غیرشهریه ای، کسب رتبه‌های برتر استانی در حوزه آموزش آزاد در استان و کشور و برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌ها از جمله اقدامات بوده است.

رئیس جدید دانشگاه پیام‌نور سقز نیز در این مراسم اظهار داشت: استفاده از تجارب مدیران، استادان، کارکنان و نخبگان، رویکرد بنده برای پیشرفت دانشگاه است.

بختیار خسروی افزود: پیام نور سقز باسابقه‌ترین مرکز دانشگاهی شمال غرب، مورد اعتماد بالای مردم و نخبگان منطقه بوده و این سرمایه مناسبی برای توسعه این نهاد علمی است.

وی بیان کرد: توسعه تحصیلات تکمیلی، راه اندازی رشته‌های جدید متناسب با نیاز جامعه، ارتقای کیفی عملکرد آموزشی و اداری، ارتباط بیشتر با ادارات و جامعه، تکریم ارباب رجوع، خدمات دهی مناسب به دانشجویان از جمله برنامه‌هایم برای توسعه علمی دانشگاه پیام نور سقز خواهد بود.

کد خبر 4966490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha