۱۵ تیر ۱۳۹۹، ۱۵:۱۳

معاون استاندار کرمان:

ادبیات پایداری در کرمان تقویت شود

ادبیات پایداری در کرمان تقویت شود

کرمان - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به اینکه هنرمندان کرمان در حوزه دفاع مقدس و حوزه مقاومت خوب درخشیده اند، گفت: باید ادبیات پایداری در استان تقویت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صادق بصیری پیش از ظهر یکشنبه در مراسم رونمایی از تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و انتشار فراخوان دومین جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی و مدافع حرم بیان داشت: هنرمندان استان کرمان در حوزه دفاع مقدس و مقاومت خوب درخشیده‌اند و موفق شدند در زمینه ادبیات دفاع مقدس و مقاومت اقدامات خوبی انجام دهند.

وی با اشاره به تقریض رهبر معظم انقلاب در تعدادی از کتب مبنی بر اینکه کرمان را ارج می نهیم افزود: در هنر متعهد کرمان همان بس که مقام معظم رهبری در تقریضی که بر کتابی از آزاده دفاع مقدس «آن ۲۳ نفر» داشتند، از کرمان به نیکی یاد کردند و کرمان را به نوعی ارج نهاده‌اند که نشان می‌دهد در کرمان تا اندازه‌ای موفق شده ایم در ادبیات و هنر دفاع مقدس کاری انجام دهیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان به شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: حضور سردار سلیمانی در سپاه ثارالله کرمان و سپاه قدس نشان می‌دهد که این سردار بزرگ تنها متعلق به کرمان و ایران نیست بلکه یک شخصیت والا و بین المللی دارد.

بصیری تصریح کرد: گلزار شهدای کرمان مامن بسیاری از دلدادگان کوی شهداست ضمن اینکه اگر در حال حاضر با کرونا درگیر نبودیم به صورت مستمر میزبان راهیان نور و میهمانانی بودیم که برای زیارت مرقد ایشان به کرمان می‌آمدند و امیدواریم بتوانیم ارزش این شهید را بدانیم و در بزرگداشت ایشان کوتاهی نکنیم.

وی یادآور شد: مسئولان استان باید برای پایداری این جایگاه تلاش کنند و استانداری کرمان نیز که تا به حال در حوزه فرهنگ و هنر با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تعامل خوبی داشته تمام توان خود را برای پرورش و توسعه نسل جوان و ادامه این مسیر در حوزه دفاع مقدس و ادبیات پایداری قرار خواهد داد.

کد خبر 4966505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha