۲۰ تیر ۱۳۹۹، ۱۵:۴۰

امام جمعه گلپایگان:

غرب تهاجم گسترده‌ای بر علیه حجاب آغاز کرده است

غرب تهاجم گسترده‌ای بر علیه حجاب آغاز کرده است

گلپایگان- امام جمعه گلپایگان گفت: یکی از معضلات جامعه ما بدحجابی و بدپوششی است که بخشی مربوط به ضعف دستگاه‌های فرهنگی و بخشی ناشی از تهاجم گسترده فرهنگی غرب بر علیه حجاب است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان با بیان اینکه حجاب و عفاف مسئله مهم جامعه است، اظهار داشت: حجاب و عفاف در فرهنگ دینی ما برازنده فضائل اخلاق است چون حجاب جلوه درونی انسان است و اگر کسی با حجاب مشکل دارد به نداشتن حیا در وجود این فرد برمی‌گردد.

وی با بیان اینکه یکی از جلوه‌های ایمان در انسان مؤمن غیرت است که اجازه بی‌حجاب و عفاف بودن به خود نمی‌دهد، گفت: یکی از معضلات جامعه ما بی‌حجابی و بدپوششی است که بخشی از آن ناشی از ضعف اعتقادی و ایمان و غیرت و حیا است و بخش دیگر مربوط به ضعف دستگاه‌های فرهنگی و تهاجم گسترده فرهنگی غرب است.

امام جمعه گلپایگان گفت: امروزه غرب زدگی و وادادگی در مقابل فرهنگ به لجن کشیده غرب از طریق ابزار ماهواره و اینترنت به نسل جوان منتقل شده است.

وی افزود: تعلیم و تربیت نادرست در خانواده‌ها به نسل جوان از دیگر عوامل بدحجابی در کشور است و متأسفانه تعلیم و تربیت اسلامی و دینی رنگ باخته است.

حجت الاسلام کرامتی تاکید کرد: عدم نظارت و بی توجهی به قانون توسط نهادهای مربوطه و الگودهی نامناسب به نسل جوان سبب شد که افراد واداده در عرصه سینما و تلویزیون و حوزه ورزش شاخص و الگوی جوانان ما شوند.

کد خبر 4970396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha