۲۹ تیر ۱۳۹۹، ۱۶:۲۳

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد:

۳۲ درصد مبتلایان به کرونا در شهرستان اسدآباد روستانشینان هستند

۳۲ درصد مبتلایان به کرونا در شهرستان اسدآباد روستانشینان هستند

همدان - رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: در حال حاضر ۶۶ درصد مبتلایان به کرونا در شهرستان اسدآباد ساکن شهر و ۳۲ درصد روستانشینان هستند و بیشترین مبتلایان در بین زنان به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام رضا مخصوصی ظهر یکشنبه در نشست مدیریت کرونا در اسدآباد گفت: متأسفانه عادی سازی و سهل انگاری عمومی باعث وحشی شدن ویروس کرونا شد و جامعه را درگیر کرد.

مخصوصی تاکید کرد: هم اکنون اوضاع استان همدان و به تبعه آن اوضاع شهرستان اسدآباد به لحاظ شیوع ویروس کرونا خوب نیست و درصد مبتلایان در شهر و روستا به سه برابر رسیده است،

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: در حال حاضر ۶۶ درصد مبتلایان به کرونا در شهرستان اسدآباد ساکن شهر و ۳۲ درصد روستانشینان هستند و بیشترین مبتلایان در بین زنان به ثبت رسیده است.

وی تاکید کرد: محدودیت نیروی انسانی و مالی مهمترین چالش در مقابل کادر پزشکی و درمانی و پرستاران در اسدآباد است.

زنجیره ویروس کرونا تنها به دست مردم قطع می‌شود.

فرماندار اسدآباد نیز گفت. متاسفانه تنها ۴۷ درصد شهروندان اسدآبادی فاصله گذاری اجتماعی را رعایت می‌کنند و ۶۰ درصد ماسک می‌زنند که این خود عامل تشدید ویروس کرونا در جامعه است.

مجید درویشی افزود. در بحث مدیریت ویروس کرونا نیاز به همراهی مردم داریم که باید با زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و بهداشت فردی زنجیره این ویروس را قطع کنند.

فرماندار اسدآباد همچنین تجمع در بازار روزها را تهدیدی جدی برای تشدید این ویروس دانست و تاکید کرد: بازار روزها به خصوص قسمت میوه فروش‌ها باید در سطح شهر تقسیم بشوند.

وی همچنین از ادارات دولتی خواست تا اطلاع ثانوی آبدارخانه‌ها را تعطیل و آخر هفته هم نسبت به گند زدایی و ضدعفونی ادارات اقدام کنند.

کد خبر 4977474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha