۳۰ تیر ۱۳۹۹، ۹:۰۱

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

۲۳ باشگاه ورزشی در زنجان پلمب شد

۲۳ باشگاه ورزشی در زنجان پلمب شد

زنجان-مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان،گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا ویروس تا ۲۸ تیرماه بیش از ۲۳ باشگاه ورزشی در استان زنجان به علت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی پلمب شده است.

علی خلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر، به بازرسی از اماکن ورزشی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: از سوم خردادماه تا ۲۸ تیرماه در راستای کاهش و از بین رفتن بیماری کرونا بیش از ۳۵۵ بازرسی از مراکز ورزشی استان انجام گرفته است.

وی اظهار کرد: تمام باشگاههای ورزشی بر اساس مصوبه ستاد کرونا به مدت یک هفته دیگر هم تعطیل است و باشگاههای که این مصوبه را رعایت نکنند پلمب می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان، گفت: از زمان فعالیت باشگاه‌ها تا ۱۵ تیرماه مراکز ورزشی که پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکردند به ۲۹ باشگاه ورزشی اخطار داده شده است.

خلیلی تاکید کرد: از زمان شیوع بیماری کرونا ویروس تا ۲۸ تیرماه بیش از ۲۳ باشگاه ورزشی در استان به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمب شده است.

وی، تصریح کرد: از ورزشکاران درخواست می‌شود حتماً پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا هر چه زودتر این بیماری ریشه کن شود و تا اطلاع ثانوی فعالیت باشگاهی نداشته باشند

کد خبر 4978252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha