۱ مرداد ۱۳۹۹، ۲۰:۱۱

فرماندار شهرستان اهر:

سهم شهرستان اهر از اعتبارات استانی ۲۸ میلیارد تومان است

 سهم شهرستان اهر از اعتبارات استانی ۲۸ میلیارد تومان است

اهر- فرماندار شهرستان اهر گفت: سهم اعتبارات شهرستان اهر در سال‌جاری از اعتبارات استانی ۲۸ میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار مهر، زاهد محمودی عصر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اهر گفت: سر جمع کل اعتبارات استانی سال ۹۹ شهرستان اهر حدود ۲۸ میلیارد تومان است و با اعتبار ۸۲۰ میلیون تومانی از محل ۲۷. درصد ارزش‌افزوده که به اداره ورزش و جوانان اهر تخصیص یافته به این ۲۸ میلیارد تومان می‌رسد.

وی افزود: اعتبارات شهرستان اهر در سال‌جاری به سه بخش اعتبارات مستمر، تعمیر و تجهیز دستگاه‌های اجرایی به ارزش ۱۱.۵ میلیارد تومان، پروژه‌های اولویت‌دار بیش از ۱۰ میلیارد تومان و پروژه‌های نیمه‌تمام با رقمی بیش از شش میلیارد تومان تقسیم شده است.

فرماندار اهر افزود: اعتبارات استانی شهرستان اهر در سال‌جاری نسبت به سال گذشته حدود ۳۵ درصد افزایش یافته است.

وی گفت: اگر اعتبارات پروژه‌های نظیر بزرگراه اهر- مشگین‌شهر با ۸۳ میلیارد تومان، قطعه گویجه‌بئل در بزرگراه اهر- تبریز با ۲۸ میلیارد تومان و … را حساب کنیم، مجموع اعتبارات شهرستان اهر به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.

زاهدی ابراز داشت: سال گذشته برای حل مشکل برق شهرک صنعتی اهر با پیگیری‌هایی که با همراهی نماینده مجلس کرده بودیم، سه میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده بود که تاکنون ۳۵ درصد آن تخصیص یافته و برای تأمین برق مورد نیاز صنعت‌گران در این شهرک صنعتی اقداماتی انجام می‌دهیم.

کد خبر 4980982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha