۶ مرداد ۱۳۹۹، ۹:۰۰

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان:

سفرهای برون شهری در استان زنجان ۳۴ درصد کاهش دارد

سفرهای برون شهری در استان زنجان ۳۴ درصد کاهش دارد

زنجان- مدیرکل راهداری استان زنجان، با بیان اینکه با شیوع بیماری کرونا در استان سفرهای برون شهری کاهش یافته است، اظهار کرد: طی چهار ماه سال جاری سفرهای برون شهری در استان ۳۴ درصد کاهش دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسین علی اکبری شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه ناوگان بین شهری استان زنجان روزانه گند زدایی و ضدعفونی می‌شود، گفت: سه ترمینال زنجان روزانه ضدعفونی می‌شوند.

وی با بیان اینکه با شیوع بیماری کرونا در استان سفرهای برون شهری کاهش یافته است، اظهار کرد: طی چهار ماهه سال جاری سفرهای برون شهری در استان ۳۴ درصد کاهش دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، با بیان اینکه ۸۳ شرکت حمل و نقل باری داخلی، دو شرکت بین المللی و سه پایانه بار در استان زنجان فعال است، گفت: چهار هزار و ۷۰۵ دستگاه و هفت هزار راننده در این بخش مشغول به کار هستند.

علی اکبری با بیان اینکه ۴۰ شرکت حمل و نقل مسافر در استان فعال است، ابراز داشت: امیدواریم سفرها در استان کاهش پیدا کند و بعد از ریشه کنی بیماری کرونا سفرها شاهد روند رشد سفرها باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، تصریح کرد: برخی از کارکنان که دارای شرایط خاص هستند دورکار هستند تا سلامت خود و دیگران را تضمین کنند.

در ادامه این جلسه، مدیرکل پدافند غیرعامل استان زنجان، گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی شبکه بانکی استان بسیار ضعیف است.

حسن مظفری گفت: باید بازرسی از شبکه بانکی استان زنجان تقویت شود که در این میان روسای شعبات بانک‌ها باید برای اجرایی شدن این مهم مدیریت لازم را داشته باشند در غیر این صورت متخلف شناخته خواهند شد و باید بانک تعطیل شود.

وی تصریح کرد: اگر دستگاه‌های اجرایی هم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را به ۱۰۰ درصد نرسانند با مدیر متخلف برخورد می‌شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان زنجان، گفت: واحدهای صنفی و خدماتی و مجتمع‌های تجاری هم اگر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند تعطیل می‌شوند.

کد خبر 4983885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha