۷ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۴۷

تصویر برداری سریال داستانی خانه آقاجان در زنجان آغاز شد

تصویر برداری سریال داستانی خانه آقاجان در زنجان آغاز شد

زنجان-صدا و سیمای مرکز زنجان با هدف ارج نهادن به صنایع دستی و فرهنگ غنی بومی و محلی، در کنار تشویق هنرمندان و توسعه اشتغال سریال تلویزیونی طنز با عنوان «خانه آقاجان» را در دست تولید دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیمای مرکز زنجان، با هدف ارج نهادن به صنایع دستی و فرهنگ غنی بومی و محلی، در کنار تشویق هنرمندان و توسعه اشتغال سریال تلویزیونی طنز با عنوان «خانه آقاجان» را در دست تولید دارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان رسالت رسانه استانی را تبلیغ فرهنگ غنی محلی و حمایت از صنایع بومی در قالب تولید برنامه‌های نمایشی و با هدف توسعه اشتغال و گردشگری عنوان کرد.

لطیفی با اشاره به اثرگذاری تولیدات نمایشی تصریح کرد: بررسی برنامه‌های نمایشی بویژه در ژانر طنز که در سالیان اخیر تولید و از شبکه‌های مختلف رسانه ملی پخش شده است موید این مطلب است که جاگذاری پیام و آموزش در این نوع برنامه‌ها، تاثیر و ماندگاری طولانی مدتی در اذهان مخاطبان دارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان فرهنگ بومی و هنرهای دستی استان را غنی برشمرد و افزود: استفاده از لوکیشن هایی که به نوعی تبلیغ کننده میراث فرهنگی، مشوق گردشگری و عامل اشتغال در این حوزه است، اولویت این فیلم داستانی است.

لطیفی پرداخت به موضوعاتی مانندتکریم بزرگان خانواده، جهش تولید، اهمیت صنایع دستی مانند صنعت ظریف ملیله در اقتصاد استان را در کنار تشویق هنرمندان باتجربه از دیگر شاخصه‌های این اثر تلویزیونی برشمرد.

تهیه کننده این سریال حاتم معصومی باکارگردانی علی حسن زاده و بازی هنرمندانی چون آتش تقی پور، فاطمه شکری، شهرام عبدلی، علی اسدی و.... است که در ۳۰ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای از شبکه اشراق و شبکه سراسری شما پخش خواهد شد.

کد خبر 4984949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha